MarComm

Kaufland continuă să susțină educația prin campania „Începe școala cu oferte de 10 (zece)”

Reading Time: 3 minute

Kaufland lansează noua campanie „Începe școala cu oferte de 10 (zece)”, continuând să sprijine educația. Părinții pot achiziționa un ghiozdan și rechizite necesare pentru școală cu doar 100 de lei, în perioada 4-10 Septembrie.

Aceștia pot beneficia de reduceri de până la 56% la gama de rechizite și papetărie oferta fiind valabilă între 21 August și 3 Septembrie, în limita stocului. De la caiete și pixuri, radiere colorate, creioane cu radieră și mape cu diverse modele, produsele Talentus® sunt create special pentru a stimula creativitatea elevilor și a-i ajuta să își dezvolte abilitățile. Oferta este completată de numeroase modele de ghiozdane colorate și moderne, precum și de accesorii pentru o organizare eficientă a spațiului de lucru.

Mai mult, Kaufland oferă o reducere de 25% la toată gama de rechizite și papetărie, valabilă pentru toți clienții în săptămâna 04 – 10 septembrie. Compania menține colaborarea cu furnizorii din sectorul alimentar, punând la dispoziția clienților caiete A5 de 40 de file, fie dictando, fie matematică, la doar 0,39 lei pe bucată, un preț de neegalat pe piață. Aceste oferte avantajoase reflectă angajamentul Kaufland de a sprijini bugetele clienților.

1% din vânzări pentru educația copiilor din comunități defavorizate

Prin noua campanie, Kaufland își reafirmă angajamentul față de educație și responsabilitate socială, direcționând un procent din vânzările produselor Talentus® către proiectul „Punguța cu două cărți”. Susținut de Kaufland încă din 2019, în colaborare cu Asociația OvidiuRo, acest proiect urmărește să încurajeze lectura în familiile defavorizate cu copii mici, oferindu-le șanse reale de succes școlar și un viitor mai bun.

În anul școlar 2023-2024, peste 20.000 de copii din comunități sărace au primit punguțe cu cărți ilustrate, iar părinții au fost instruiți cu privire la importanța educației timpurii. Această inițiativă face parte din angajamentul constant al Kaufland de a sprijini comunitățile și de a investi în viitorul generațiilor următoare.

În plus, marca proprie Talentus® nu doar că oferă prețuri accesibile, dar respectă și principiile de sustenabilitate și protejare a mediului înconjurător. Kaufland investește în calitatea durabilă și siguranța articolelor sale marcă proprie. Drept dovadă, toate produsele din lemn sunt certificate FSC, iar articolele de papetărie poartă sigiliul „Blauer Engel” pentru hârtie reciclată.

Produsele sunt disponibile în toate magazinele Kaufland din țară, în limita stocului disponibil.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 181 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală.

Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Romanita Oprea

Recent Posts

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

o oră ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

2 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

3 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

3 ore ago

Boon, un start-up românesc, aduce economia circulară în companii

Boon, un start-up inovator fondat în România, anunță lansarea oficială a platformei sale, care îmbină comerțul între colegi cu susținerea…

5 ore ago

Zilele Biz 2024: Cum se consolidează dinastiile de business și care este rolul meritocrației în reușita antreprenorială

Afaceri rămase în familie, afaceri între frați, între părinți și copii, toate cu un numitor comun: meritocrația. Să construiești un…

5 ore ago