Companii

Kaufland atinge pragul de 150 de magazine în România prin deschiderea unui nou hipermarket în Brașov

Reading Time: 3 minute

Kaufland marchează pragul de 150 de hipermarketuri în România cu deschiderea noului magazin din Brașov. Acesta este localizat în cartierul Tractorul din Brașov, pe str. 13 Decembrie 90E, și este al treilea hipermarket Kaufland din oraș.

Programul de lucru este de la 7:30 la 22:00 de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 21:00. Magazinul este dotat cu 16 case de marcat, dintre care 6 case express (self check-out).

Prin deschiderea acestui nou hipermarket, Kaufland, unul dintre cei mai mari angajatori din România, susține dezvoltarea comunității locale, generând peste 100 de locuri noi de muncă.

Magazinul ocupă o suprafață construită de peste 13.000 mp, dispuși pe două etaje, dintre care 3.700 mp sunt alocați spațiului de vânzare. Parcarea este acoperită și are o capacitate de 302 de locuri pentru mașini, dintre care 10 locuri pentru familii și 11 pentru persoane cu dizabilități.

Cei care conduc mașini electrice au la dispoziție două locuri de parcare cu acces la stațiile de încărcare.

Hipermarketul dispune de un raion de pește proaspăt, vitrină cu servire asistată, cu o lungime de 22 metri, raioane de fructe și legume, brutărie, produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

Pentru clienții interesați să cumpere mâncare deja preparată, meniuri diverse sunt disponibile la punctul Grill cu care este dotat noul magazin.

Galeria comercială din cadrul magazinului le oferă clienților acces la farmacie, produse naturiste, o casă de schimb valutar, precum și la zona de Food Court, cu pizza, mâncare gătită și produse proaspete de patiserie și cofetărie.

„150 de magazine înseamnă pentru noi șansa de a fi mai aproape de clienții noștri, de a susține producătorii și partenerii români și, desigur, de a fi un sprijin pentru economia locală. Anul acesta, la fel ca în 2021, ne-am propus un ritm alert de expansiune, pe care îl susținem cu toate resursele necesare. Rămânem același partener de încredere, ne asumăm să rămânem un actor implicat, care contribuie concret la crearea de locuri de muncă, creșterea calității vieții și o dezvoltare durabilă a comunității locale.”

Valer Hancaș, Director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România

Infrastructuri ecologice

La intrarea în magazin, în spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare.

În parcare, clienții au la dispoziție stații e-charge de încărcare rapidă a mașinilor electrice.

Magazinul integrează și un punct de colectare a măștilor de unică folosință, care vor fi ulterior eliminate din mediu și valorificate energetic, în cadrul unui proiect pilot de mediu, inițiat de organizația neguvernamentală „Orașul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland România. Vor fi putea fi colectate patru tipuri de măști: măștile de plastic de unică folosință, măștile FFP2, măștile FFP3 și măștile chirurgicale, dacă nu provin dintr-un mediu medical.

Nu vor putea fi colectate măști din material textil, confecționate acasă sau alte articole de protecție, deșeuri periculoase (ascuțite, inflamabile, reactive, corozive, toxice, infectate sau patogene), deșeuri medicale, baterii, recipiente sub presiune sau sticlă spartă.

Tot în parcare, clienții pot recicla sticle din plastic, de sticlă sau doze din aluminiu, folosind automatul de reciclare tip self-service. Aici pot depune trei tipuri de ambalaje – PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru), iar clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

9 ore ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

10 ore ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

14 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

15 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

15 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

15 ore ago