Kaufland România aniversează 5 ani ai programului de loialitate Kaufland Card printr-o campanie de comunicare 360 intitulată „5 Ani de Lucruri Bune” cu premii în valoare totală de 2.500.000 lei.
În 2019, Kaufland a făcut o promisiune clienților săi: „Lucrurile bune vin ușor cu Kaufland Card”. De atunci, Kaufland Card a devenit un simbol al loialității și al beneficiilor multiple, disponibile atât în format fizic, cât și digital. Prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, clienții au acces la promoții exclusive, stele digitale și oferte personalizate bazate pe cumpărăturile lor, promovând un mod de cumpărături modern și sustenabil.
În cadrul campaniei „5 Ani de Lucruri Bune”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, oferindu-le noi experiențe la cumpărături, promoții cu valabilitate extinsă și premii atractive. Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie – 5 noiembrie 2024 și include:
Campania este sprijinită printr-o comunicare de tip 360, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.
Kaufland pregătește o serie de activări interactive și surprize digitale care vor transforma experiența clienților într-una memorabilă. De la campanii inovatoare pe rețelele sociale și colaborări cu influenceri de top, până la conținut exclusiv și oferte personalizate, fiecare interacțiune va aduce un plus de entuziasm și valoare comunității.
Această tranziție nu doar că simplifică experiența de cumpărături, dar și aduce un beneficiu imediat pentru cei care adoptă soluțiile digitale.
„Povestea Kaufland Card a început acum 5 ani, cu o promisiune către clienții noștri: să aducem lucruri bune mai ușor prin Kaufland Card. Astăzi, suntem mândri să sărbătorim acest succes împreună cu milioane de utilizatori fideli. Fiecare vizită la Kaufland devine mai plăcută și mai benefică, atât pentru bugetul familiilor, cât și pentru comunitate. Și în viitor, angajamentul nostru va fi să oferim o experiență la cumpărături cât mai plăcută și eficientă. Vom continua să ne adaptăm și să îmbunătățim constant serviciile oferite”, spune Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România și Republica Moldova.
Prin această campanie, Kaufland continuă strategia de digitalizare și îmbunătățire constantă a serviciilor sale. Utilizarea cardului digital a crescut de la o cotă de 30% în 2019, la 70% în prezent, depășind semnificativ procentul de utilizare a cardului fizic. Aceasta demonstrează angajamentul Kaufland de a oferi clienților o experiență de cumpărături modernă, rapidă și eficientă, consolidându-și poziția de lider pe piața de retail din România.
Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată atât din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 181 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.
Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132.
Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…
Compania de distribuție Delgaz Grid a demarat marți, 5 noiembrie, lucrările de modernizare a stației de transformare Iași Sud, un…
PayU GPO România, liderul plăților online, va organiza și anul acesta, pe 8 Noiembrie, un eveniment live maraton, dedicat evoluției…
Printre cele 15 proiecte inovatoare din întreaga lume selectate în acest an la Geneva Digital Market, în cadrul XR Coproduction…
Din 4 noiembrie, DIGI inaugurează operațiunile comerciale în Portugalia cu o gamă extinsă de servicii dedicate utilizatorilor persoane fizice: internet…
Agenția independentă de publicitate KUBIS și-a întărit departamentele de creație, respectiv client service, prin numirea lui Andrei Nica în funcția…