Publicitate

Kaufland aniversează 5 ani de Kaufland Card și răsplătește loialitatea consumatorilor

Reading Time: 4 minute

Kaufland România aniversează 5 ani ai programului de loialitate Kaufland Card printr-o campanie de comunicare 360 intitulată „5 Ani de Lucruri Bunecu premii în valoare totală de 2.500.000 lei.

În 2019, Kaufland a făcut o promisiune clienților săi: „Lucrurile bune vin ușor cu Kaufland Card”. De atunci, Kaufland Card a devenit un simbol al loialității și al beneficiilor multiple, disponibile atât în format fizic, cât și digital. Prin intermediul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, clienții au acces la promoții exclusive, stele digitale și oferte personalizate bazate pe cumpărăturile lor, promovând un mod de cumpărături modern și sustenabil.

Campania aniversară „5 Ani de Lucruri Bune”

În cadrul campaniei „5 Ani de Lucruri Bune”, Kaufland România sărbătorește împreună cu clienții săi, oferindu-le noi experiențe la cumpărături, promoții cu valabilitate extinsă și premii atractive. Campania se desfășoară în perioada 4 septembrie – 5 noiembrie 2024 și include:

  • Promoții cu valabilitate extinsă: Reduceri atractive la superbranduri în fiecare dintre cele 9 săptămâni de campanie. În plus, clienții vor beneficia de un cashback suplimentar de 5% (calculat din prețul deja redus al produselor) direct în contul lor Kaufland Card, atunci când scanează cardul la cumpărături. Cashback-ul se va aloca sub formă de cupon Kaufland Card activabil, începând cu 18 noiembrie.
  • Tragere la sorți: Clienții pot participa la tragerea la sorți simplu și rapid: trebuie doar să facă o achiziție de minimum 50 de lei și să scaneze Kaufland Card la casă. Astfel, vor fi automat înscriși în tragerea la sorți, fără alți pași suplimentari.
  • Premiile includ 5 mașini BMW albastre Seria 3, 50 aparate de gătit Tefal Cook4me, 500 cupoane de 500 lei, 5000 cupoane de 100 lei și 50.000 de produse cadou sub formă de cupon de reducere Kaufland Card.
  • Roata Brandurilor bune: În fiecare săptămână, clienții care fac cumpărături în valoare de minimum 50 de lei au șansa să învârtă roata brandurilor din aplicație pentru a participa la o tragere la sorți cu premii în cupoane de reducere Kaufland Card și, în plus, pot obține pe loc discounturi suplimentare, de până la 45%, la produse dintr-o gamă largă de branduri, tot sub formă de cupon Kaufland Card.

Campania este sprijinită printr-o comunicare de tip 360, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară.

Kaufland pregătește o serie de activări interactive și surprize digitale care vor transforma experiența clienților într-una memorabilă. De la campanii inovatoare pe rețelele sociale și colaborări cu influenceri de top, până la conținut exclusiv și oferte personalizate,  fiecare interacțiune va aduce un plus de entuziasm și valoare comunității.

Kaufland încurajează clienții să treacă de la cardul fizic la cel digital, oferind clienților activi care-și folosesc cardul fizic de cel puțin 6 luni și aleg acum să își descarce aplicația și să treacă pe digital un cupon de 40 de lei pentru primul coș de cumpărături realizat cu scanarea Kaufland Card digital.

Această tranziție nu doar că simplifică experiența de cumpărături, dar și aduce un beneficiu imediat pentru cei care adoptă soluțiile digitale.

„Povestea Kaufland Card a început acum 5 ani, cu o promisiune către clienții noștri: să aducem lucruri bune mai ușor prin Kaufland Card. Astăzi, suntem mândri să sărbătorim acest succes împreună cu milioane de utilizatori fideli. Fiecare vizită la Kaufland devine mai plăcută și mai benefică, atât pentru bugetul familiilor, cât și pentru comunitate. Și în viitor, angajamentul nostru va fi să oferim o experiență la cumpărături cât mai plăcută și eficientă. Vom continua să ne adaptăm și să îmbunătățim constant serviciile oferite”, spune Alina Golopența, Director Marketing Kaufland România și Republica Moldova.

Prin această campanie, Kaufland continuă strategia de digitalizare și îmbunătățire constantă a serviciilor sale. Utilizarea cardului digital a crescut de la o cotă de 30% în 2019, la 70% în prezent, depășind semnificativ procentul de utilizare a cardului fizic. Aceasta demonstrează angajamentul Kaufland de a oferi clienților o experiență de cumpărături modernă, rapidă și eficientă, consolidându-și poziția de lider pe piața de retail din România.

Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicației mobile Kaufland – Oferte și Noutăți, care poate fi descărcată atât din App Store, Google Play sau Huawei AppGallery.

Despre Kaufland România

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.550 de magazine în 8 țări, peste 155.000 de angajați și o rețea de 181 de magazine în România. În 2023, Kaufland România a primit pentru a cincea oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale.

Kaufland angajează persoane cu dizabilități la nivel național. Cei interesați pot aplica online, pe cariere.kaufland.ro – unde este disponibilă lista posturilor vacante, prin e-mail la cariere@kaufland.ro sau la numărul de telefon 021.9132.

Romanita Oprea

Recent Posts

Numărul autorizațiilor de construire din București s-a redus la jumătate, iar suprafața utilă a scăzut cu 62% în ultimii trei ani

Numărul autorizațiilor de construire emise pentru clădiri rezidențiale din București s-a redus la aproape jumătate în timp ce suprafața utilă…

16 minute ago

Părinții din mediul rural consideră că uneori e nevoie să bați copiii pentru a-i educa

World Vision România a lansat raportul „Bunăstarea Copilului din Mediul Rural”, singura analiză longitudinală asupra bunăstării copiilor și cel de-al…

40 de minute ago

Gabriel Ghiță, Mastercard: Personalizare cu ajutorul datelor

Cu un ecosistem de soluții construit pe date și insight-uri relevante desprinse din nevoile consumatorilor, Mastercard oferă un mediu digital…

58 de minute ago

Mercedes și E.ON colaborează pentru dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru clienții business

Mercedes-Benz Vans CEE (Zona Europa Centrală și de Est) începe o călătorie ambițioasă de a redefini strategia vehiculelor electrice în…

2 ore ago

Caroli lansează Humus Maestro, o selecție de cinci variante de humus fără E-uri

Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producători de pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea…

2 ore ago

66 CEO se alătură unui program executiv accelerat

Beyond Business School, companie fondată de antreprenorii în serie Andra Ghibuțiu și Grégoire Vigroux, anunță lista finală cu cei 66…

3 ore ago