Karpaten Turism inovează la Târgul de Turism al României
Reading Time: 2 minuteKarpaten Turism aduce o nouă modalitate de prezentare a țărilor în care românii pot călători. Iar acest lucru s-a văzut la Târgul de Turism al României, 2022, ediția de primăvară.
Standurile Karpaten au fost personalizate, iar conceptul a fost acela de a aduce mai aproape de turist, atmosfera din destinațiile cele mai populare. Astfel pentru Republica Dominicană, a fost amenajat un beach bar, unde s-au servit timp de patru zile, cocktailuri carabiene. Pentru a se simți ca în Thailanda, vizitatorii s-au putut bucura de înghețată thailandeză, dintr-o furgonetă, așa cum este tradițional acolo.
În zona Kenia, vizitatorii au avut parte de un cadru cu animale din savană, perfect pentru pozele de pe Instagram. În zona Maldive, cei de la Karpaten au construit un bungalou si un ponton, pentru Maroc au creat un bazar cu produse tradiționale și au servit ceai marocan de mentă tuturor persoanelor care au vizitat standul. Dar nici alte destinații de călătorie nu au fost ignorate. La zona de Turcia au fost create info desk-uri pentru cele mai bine vândute hoteluri din stațiuni, iar la zona de Egipt a fost construită o piramidă.
La edițiile anterioare ale târgului de turism, vizitatorii s-au bucurat de spectacole la fiecare dintre zonele create, cu dansuri specifice pentru Maroc, Grecia, Turcia si masaj thailandez la zona cu destinatii exotice.
Agenții de la Karpaten au vizitat înainte de pandemie foarte multe târguri internaționale de turism, iar astfel au putut să ”importe” puțin din grandoarea acestora și astfel să poată oferi turistilor, pe langa un birou de rezervari, si posibilitatea de a intra in contact cu atmosfera de vacanta din destinatia pe care is doresc sa o viziteze.
”Știm foarte bine că vacanțele nu mai sunt doar despre vizitarea unor atracții turistice, cât despre experiențele autentice pe care le trăiesc turiștii la fața locului. Din acest motiv, ne asigurăm că însoțitorii de grup pe care îi alocăm fiecărei destinații sunt foarte bine pregătiți și au suficientă experiență încât să cunoască toate „secretele” locului pe care îl prezintă turiștilor noștri. Astfel turistul poate să se bucure liniștit de vacanță știind că nu trebuie să se mai documenteze în prealabil din zeci de surse și platforme online ca să afle părerea altor persoane despre destinația pe care a ales-o. Considerăm că este foarte important să existe o conexiune între turiști și însoțitorii de grup și doar colaborând cu persoane calde și empatice putem să oferim o astfel de experiență turistului.” a declarat Alexandra Mărginean, directorul de marketing al Karpaten Turism.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz