Business

Karpaten Turism a avut vânzări de peste 2 mil. euro la Târgul de Turism. Ce destinații au ales românii

Reading Time: 2 minute

Karpaten Turism a vândut mai mult de 3.000 de pachete de vacanță, ȋn valoare de peste 2 milioane de euro la Târgul de Turism, ediția de toamnă, desfășurat online ȋntre 11 și 14 noiembrie.

Ȋn urma cererii crescute, agenția a prelungit Târgul până pe 18 noiembrie, pentru a oferi tuturor turiștilor posibilitatea de a-și rezerva concedii pentru Sărbătorile de iarnă sau pentru Vara 2022, la tarife speciale.

„Ȋn topul vânzărilor se află Egipt, Turcia și Grecia, iar cele mai căutate destinații exotice sunt Republica Dominicană, Maldive, Kenya și Zanzibar. Clienții au primit foarte bine și noua destinație din portofoliul nostru, Sri Lanka. Până pe 18 noiembrie, avem reduceri de până la 65%, atât pentru vacanțele de iarnă, cât și early booking, pentru vara 2022.”

Alexandru Mărginean, Manager General Karpaten Turism

Zborurile către Sri Lanka, o nouă premieră pentru România, vor fi operate de Gullivair, ȋn perioada noiembrie 2021 – martie 2022, iar prețul unui pachet de 8 zile este cuprins ȋntre 959 și 4000 euro/ persoană.

Destinații pentru Revelionul 2022

Oferta Karpaten de Revelion cuprinde 37 de zboruri charter, către 16 destinații, de pe patru continente. Pentru Revelion, pe lângă Sri Lanka, oferta Karpaten mai include zboruri spre Egipt (Hurghada, Sharm-el-Sheikh, Luxor, Marsa Alam), Turcia (Antalya, Istanbul), Malta, Dubai, Maldive, Zanzibar, Kenya, Mauritius, Capul Verde, Republica Dominicană și Madeira.

Cele mai căutate destinații pentru vara viitoare sunt Antalya, Bodrum, Hurghada, Creta, Zakynthos și Rhodos. Cei care ȋși rezervă de pe acum vacanța trebuie să achite un avans de 10% și beneficiază de anulare gratuită cu până la 30 de zile ȋnainte de plecare, precum și de opțiunea de a achiziționa o asigurare de călătorie cu protecție COVID-19.

Karpaten Turism este una dintre cele mai mari agenții turoperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare.

Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții turoperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi.

Agenția a primit titlul de ,,Cea mai bună agenție de Incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019, iar la gala din 2021 a câștigat Premiul 1 la categoria Best Initiative for Supporting Global Tourism, pentru lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice, ȋn perioada pandemiei de coronavirus.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Zilele Biz 2024: Cum abordează liderii de business din România provocările unei lumi în continuă transformare

Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…

31 de minute ago

Campari își reafirmă susținerea pentru industria cinematografică

Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…

o oră ago

MINA prezintă „Revolta poveștilor” – primul spectacol de teatru imersiv pentru copii din România, în parteneriat cu Teatrul „Stela Popescu”

MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…

5 ore ago

Ora de sănătate în școli: educație, prevenirea bolilor

„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…

6 ore ago

Reacția piețelor după alegerea lui Donald Trump ca președinte în SUA

Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…

6 ore ago

România, promovată ca destinație de turism pe autobuzele din Londra

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinaţie turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internaţional…

6 ore ago