Kantar lansează ConceptEvaluate AI, pentru servicii în faze incipiente de dezvoltare
Reading Time: 3 minuteKantar, liderul global în furnizarea de date și analize de marketing, lansează astăzi ConceptEvaluate AI, primul serviciu automat bazat pe inteligența artificială pentru evaluarea de produse și servicii aflate în faze incipiente de dezvoltare. ConceptEvaluate AI le permite companiilor să verifice conceptele de produse și servicii noi pe scară largă, ajutând echipele de R&D și Inovare să parcurgă drumul de la stadiul de concepție la realitate mai eficient și eficace atunci când vin cu inovații.
Atunci când iau decizii cu impact de milioane de dolari, liderii din business și marketing au nevoie de încredere că aceste decizii au la bază cele mai relevante insight-uri. ConceptEvaluate AI se diferențiază prin superioritatea datelor pe care s-a antrenat: un set de date proprietar care cuprinde peste 40,000 de testări de inovații în rândul consumatorilor și care încorporează mai mult de șase milioane de evaluări de produse.
Validarea modelului AI este, de asemenea, un diferențiator puternic. Dezvoltat pe baza de inputuri reale și rezultate concrete ale inovațiilor, ConceptEvaluate AI are o acuratețe de aproape 90% față de rezultatele din studii atunci când vine vorba de a previziona gradul de încercare pentru diverse produse și servicii sau unicitatea și relevanța conceptelor pentru consumatori.
Disponibil deja pe platforma Kantar Marketplace deocamdată pentru un număr de țări, ConceptEvaluateAI ajută la screeningul între iterațiile de concepte în faza incipientă, furnizând insight-uri critice legate de conceptele care au cea mai bună performanță înainte de a trece la etapa testării lor în profunzime. Având capacitatea de a testa simultan între 10 și 100 de concepte în mai puțin de 24 ore, ConceptEvaluate AI creează spațiul pentru o gândire mai inovativă, accelerează timpul până la lansarea pe piață și deschide noi posibilități de creștere într-o gamă mare de categorii care cuprind produsele de larg consum, tehnologia și serviciile financiare. Fiind o soluție automată care nu are interacțiuni cu consumatorii sau panelul de respondenți, ConceptEvaluate AI este modalitatea optimă de a testa conceptele sensibile.
Jennifer Matsui, Director în cadrul echipei globale de Inovare a Kantar, afirmă: “Inovația relevantă și diferită este esențială pentru succesul pe termen lung al oricărei companii, iar echipele de inovare au o presiune din ce în ce mai mare să livreze noi produse și servicii care rezonează cu consumatorii. ConceptEvaluate AI ajută clienții să minimizeze această presiune, demonstrând puterea unei metode bazată pe inteligența artificială în a dezvolta inovații eficace, aliniate la dorințele și nevoile consumatorilor. Accelerând faza inițială a procesului de inovare, putem oferi din timp dovezi robuste legate de potențialul unui concept de a avea succes pe piață. »
Ashok Kalidas, noul Chief AI Scientist al Kantar, completează: “Nu toate soluțiile bazate pe inteligența artificială sunt la fel. Combinația între superioritatea datelor pe care s-a antrenat algoritmul, arhitectura solidă a modelului și validarea calitativă și cantitativă riguroasă a modelului AI ne oferă încrederea că vom aduce foarte multă valoare clienților care își doresc să inoveze pentru a crește. ConceptEvaluate AI le oferă brandurilor libertatea creativă de a transforma ideile câștigătoare în concepte complete, știind că există dovezi relevante care le vor ajuta să identifice variantele care vor funcționa cel mai bine.”
“Practicienii din marketing de la toate nivelele trebuie să devină fluenți în inteligența artificială. În calitate de partener indispensabil al unor mii de branduri dintre cele mai mari de la nivel global, experiența noastră le poate ajuta să înțeleagă cum datele de bună calitate și soluțiile bazate pe inteligența artificială le pot susține obiectivul de a deveni relevante și diferite pentru un target mai larg. Cu această lansare, Kantar are în acest moment un portofoliu de soluții bazate pe inteligența artificială care adresează fiecare etapă din ciclul de vânzări și marketing – de la strategia de brand la inovare și la eficacitatea reclamelor și a contextelor media, prin intermediul platformei de testare de reclame LinkAI, până la comportamentul cumpărătorilor, Customer Experience și Total Marketing ROI (proiecte de determinare a rentabilității investițiilor în marketing).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz