BizRemote by certSIGN Companii Stiri

Kangoopack, creștere de 22%: Companiile își optimizează procesul de ambalare

14 sept. 2020 2 min

Kangoopack, creștere de 22%: Companiile își optimizează procesul de ambalare

Reading Time: 2 minute

Kangoopack, companie care oferă soluții integrate de ambalare, utilaje și produse consumabile pentru ambalarea mărfurilor pe paleți, ambalare grupată, legare, formare și sigilare cutii și consumabile, a înregistrat în primul semestru din 2020 o creștere organică de 22% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Compania estimează un avans al cifrei de afaceri de 22% la nivelul întregului an, până la 4,5 milioane euro.

Cifra de afaceri realizată de companie în 2019 a fost de aproximativ 18 milioane de lei și o marjă EBITDA de 8%, iar pentru 2020 prognoza marjei este de 10% deoarece vor fi continuate investițiile în game noi de echipamente și produse având ca scop furnizarea de soluții complete și integrate ambalare aplicabile oricărei industrii, arată compania, într-un comunicat de presă.

Creșterea înregistrată de Kangoopack în ultimul an este bazată, în principal, pe diversificarea gamei de soluții oferite, pe echipamente și produse de o foarte bună calitate, creșterea vânzărilor online precum și pe creșterea importanței pe care costul cu ambalarea / protejarea produselor îl are în costul total al unei companii. Odată cu apropierea companiilor de consumatorii finali precum și creșterea accesului companiilor la diferite soluții de ambalare, a fost tot mai pregnantă nevoia acestora din urmă de a-și optimiza costurile cu ambalarea produselor comercializate.

“Într-o perioadă cu multe incertitudini economice, evoluția noastră este în creștere în principal datorită nevoilor companiilor de a-și reduce costul cu ambalarea, ca urmare a optimizării proceselor de ambalare, a consumului de produse necesare ambalării, a timpilor de ambalare și a procesului de aprovizionare și stocare a materialelor necesare. Investind în tehnologii noi, în automatizarea proceselor de ambalare, companiile vor obține o reducere a costurilor aferente per unitatea de produs livrat, o calitate ridicată și constantă a ambalării un control mai bun al procesului de aprovizionare evitând astfel sincopele ce pot apărea ca urmare a lipsei de personal specializat sau vârfurile de sezon, când se impune o flexibilitate foarte mare din partea companiilor”, a declarat Mariel Petric, CEO Kangoopack.

Principalele industrii în care activează clienții Kangoopack sunt industria alimentară (food&beverage), industria mobilei, în domeniul logisticii și depozitării, materiale de construcții, confecții metalice și automotive, dar putem oferi soluții pentru orice industrie.

Tendințe 2020: Optimizarea și automatizarea procesului de ambalare

Lanțul de distribuție a mărfurilor s-a diversificat substanțial ca urmare a cerințelor tot mai mari ale clienților finali. Dacă anii trecuți marfa era livrată pe filiera producător – revânzător en-gros – client final acum acest lanț se prezintă sub forma producător – depozit regional al producătorului – firma de logistică care pregătește comenzile – transportator – revanzator – firma de livrare – client final. În tot acest lanț nou, fiecare adaugă valoare, dar, în același timp, adaugă și un cost suplimentar în prețul final al produsului către client.

Pentru a fi competitivi în piață, pentru a putea oferi produsul la un preț care să nu fie prohibitiv pentru clientul final apare nevoia tot mai pregnantă de a eficientiza activitatea fiecărei verigi din acest lanț de distribuție.

În acest sens, optimizarea costurilor de producție și a celor de distribuție sunt acțiunile obligatorii de luat. Iar costul cu ambalarea produselor (la producător și la firmele de logistică / transport ) reprezintă o pondere importantă. Dacă luăm în considerare că de multe ori produsele trec prin mai multe procese de ambalare – ambalarea individuală, urmată de ambalarea grupată (baxuri, seturi, cutii ), iar la final ambalarea la nivel de palet înțelegem de ce optimizarea costurilor cu ambalarea și ambalajele utilizate are un efectiv semnificativ în prețul final al produselor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: