Cele trei hoteluri din complexul Kamelya sunt destinația ideală pentru familiile cu copii care caută să își încarce bateriile în concediul de vară, vedeta fiind un aqua-park uriaș construit chiar la începutul acestui an. Özcan Topal, Assistant Sales & Maketing Manager la VonResort Hotels, ne-a oferit mai multe detalii despre motivele pentru care brandul Kamelya este extrem de popular în rândul turiștilor români.
Avem o plajă largă de facilități și activități pe care le oferim aici turiștilor. De exemplu, avem un amfiteatru unde se țin concerte cu muzică live, restaurante a la carte sau petreceri. Chiar în seara asta avem o petrecere mare în zona terenurilor de fotbal. Este imposibil să te plictisești aici, sunt activități mereu. În acest complex sunt trei hoteluri, fiecare dintre acestea are propriul restaurant principal.
Pe lângă acestea, mai avem șase restaurante a la carte. Toți turiștii care stau în acest complex, la oricare dintre cele trei hoteluri, pot face o rezervare gratuită la unul dintre aceste restaurante a la carte. Turiștii pot alege între un restaurant cu specific francez, unul cu bucătărie italienească, turcească, mediteraneană și un restaurant cu specific chinezesc.
Este un proiect nou pe care l-am implementat din acest an, dacă stau bine să mă gândesc parteneriatul a început chiar de săptămâna trecută. Starbucks este un brand cunoscut, un love brand, cu tradiție. Scriem numele oaspeților pe pahar, iar marea majoritate a clienților fotografiază și postează pe rețelele de socializare. Cafeaua este foarte bună și clienților le place foarte mult, în special turiștilor europeni.
Vin din toate colțurile lumii. În acest moment, numărul turiștilor din Rusia și Ucraina a scăzut considerabil comparativ cu anii anteriori, evident din cauza războiului. Cei mai mulți sunt în acest moment din Germania, România, Polonia, Austria și Lituania. În principal, marea lor majoritate sunt din țări europene. Nu ne așteptăm la schimbări semnificative până la finalul sezonului, cei mai mulți turiști vor fi tot din aceste țări.
Vin în număr mare. Le place mult la noi în hotel. Și nouă, la rândul nostru, ne place să lucrăm cu români și cu agențiile de turism de acolo. Clienților din România le plac mult hotelurile noastre, unul dintre motive fiind produsele de calitate pe care le folosim aici: de la băuturi la mâncare.
Numărul clienților din România este unul mare, în creștere, poate și pentru că sunt foarte multe similitudini între popoarele noastre. Avem o cultură și obiceiuri oarecum asemănătoare. Românilor le place să vină în Antalya și pentru serviciile de calitate de aici, iar nouă ne place să îi servim. Sperăm să vină din ce în ce mai mulți români la noi.
Chiar dacă ultimii mai bine de doi ani au fost foarte dificili pentru industria turismului din toată lumea, grupul VonResort Hotels a investit masiv în cele trei hoteluri Kamelya de la malul Mării Mediterane. La începutul acestui an, lanțul hotelier a finalizat construcția noului aqua-park, iar cu numai câteva luni înainte compania finalizase dezvoltarea restaurantului principal din hotelul Kamelya Selin și în urmă cu doi ani pe cea din restaurantul principal al hotelului Kamelya Fulya.
Cei mici nu vor avea timp să se plictisească aici, pe lângă aqua-park, hotelul mai punând la dispoziție piscine în aer liber, terenuri de tenis, fotbal sau baschet, activități de divertisment, bowling sau chiar un cinematograf propriu. Iar părinții celor mici se pot relaxa la un centru spa cu hamam și saună.
#BizAntalya este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenţii touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenţii touroperatoare care s-a dedicat promovării atracţiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piaţă în organizarea de circuite, croaziere și sejururi.
Agenția a primit titlul de ,,Cea mai bună agenţie de Incoming din România” din partea TopHotelAwards în 2016, 2018 și 2019, iar la galele din 2021 și 2022 a câștigat Premiul 1 la categoria Best Initiative for Supporting Global Tourism, pentru lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice, respectiv pentru Campania de zboruri charter către Egipt.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…