Cannes Lions România a anunțat jurații români la ediția de anul acesta a Festivalului Cannes Lions. Andreea Grigorean (Publicis) va evalua în categoria PR, Dana Bulat (United Media), la secțiunea Media, Irina Pencea (Jazz), în categoria Brand Experience, Sebastian Cătălin Olar (Mainstage), la Direct. Aceasta este ediția cu cel mai mare număr de jurați de până acum.
Cei patru, care vor evalua lucrările pentru shortlist, au fost selectați dintr-o listă care a cuprins 12 propuneri de nominalizări, câte trei, pentru fiecare disciplină în parte. Andrei Cohn – Cohn & Jansen JWT, Dan Frînculescu-Publicis, Simon Simona – McCann PR, Eliza Rogalski – Rogalski Damaschin s-au regăsit și ei pe lista de propuneri.
Dana Bulat este General Manager al agenției United Media Services, la fondarea căreia a contribuit în 2006 și al cărei proprietar a devenit din 2010. În 2016, United Media Services a fost desemnată de RECMA ca fiind agenția cu cea mai mare creștere de pe piață. Azi UMS lucrează cu peste 40 clienți și 100 branduri din cele mai dinamice industrii: retail, telecom, pharma, bere și FMCG, financiar-bancar, auto. De-a lungul timpului, United a participat la dezvoltarea a 20 campanii care au primit Effie și au câștigat un Gold la competiția Google Unicorns.
Irina Pencea este Co-Founder și Managing Partner la Jazz, singura agenție independentă premiată cu Gold la Cannes Lions / Entertainment. Dincolo de implicarea ei în management, strategie și business development, pe care le practică de peste 19 ani, Irina este implicată în dezvoltarea SoulJazz, platforma sociala a agenției, care în fiecare an pledează pentru o cauză în care crede (#saveoursongbirds sau #togetherformagichome)
După un periplu la Vitrina, BBDO, Publicis și McCann, Sebastian Olar este, în prezent, Co-Creative Director la Mainstage, alaturi de Arpad Rezi. Cei doi au contribuit la crearea campaniilor „Romanians are smart”, „Bucharest not Budapest”, „Pay with blood” și “Ghiță the shepherd”, premiate la Cannes Lions, One Show, Clio, Effie, Eurobest și New York Festivals.
“Este primul an în care România are patru jurați la Cannes Lions, trei fiind femei. Cu busola competenței la purtător, m-am straduit să nominalizez nu doar agenții care au facut performanță internațională, ci, din rândul lor, să aleg și voci de business & creativitate la feminin, esențiale în ecuația succesului companiilor lor. Acum trei ani am lansat #LadiesFirst, o revistă de cultură, creativitate și lobby pentru talente la feminin, ce a devenit platformă de diplomație privată pentru România inteligentă, inimoasă și talentată, ce merită promovată dincolo de granițe. Recomandarea Andreei Grigorean, a Irinei Pencea și a Danei Bulat în postura de evaluatori face parte din demersul Cannes Lions România de a încuraja diversitatea de gen în industria de creativitate, și o nouă etapă în proiectele #LadiesFirst”, a declarat Teodora Migdalovici, de 14 ani ambasadorul Cannes Lions în România.
Andreea Grigorean, PR Officer la Publicis România de peste o decadă, a fost implicată în Campania Mr. Bear Driver, premiată la Cannes cu argint și bronz la secțiunile Media, Mobile, Direct, Promo&Activation.
Ședința foto cu Dana Bulat, Irina Pencea, Teodora Migdalovici și Sebastian Olar a fost realizată de platforma de personal branding MEALCHEMY la Qreator, Casa Oromolu.
Moroccanoil, lider în îngrijirea părului inspirată de puterea uleiului de argan, a lansat în România noua gamă de colorare profesională…
Asociația Designers, Thinkers, Makers continuă și în 2024 programul său complex, pe termen lung, dedicat revitalizării culturale, realizând alături de…
Sărbătorile sunt prilej de întâlniri cu cei dragi, dar și una dintre cele mai intense perioade de cumpărături de pe…
Gaming Video Awards, competiția care premiază cel mai bun conținut video de gaming pe care streamerii și brandurile îl creează…
La French Tech București anunță organizarea celei de-a treia ediții a evenimentului „Inspiring Women in Business”, care va avea loc…
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.…