Jumătate dintre români depozitează în casă telefoanele mobile pe care nu le mai folosesc
Reading Time: < 1 minutJumătate dintre românii cu vârsta peste 18 ani conectați la Internet sunt înclinați să depoziteze în casă telefoanele mobile pe care nu le mai folosesc, uitate prin vreun sertar sau dulap. 49,9% dintre cei care au răspuns la un chestionar Orange au declarat acest lucru. În mod surprinzător, această tendință este mai crescută în rândul tinerilor.
În acest context, Orange lansează astăzi în România o campanie de conștientizare cu privire la impactul echipamentelor digitale asupra mediului. Odată cu noua strategie Engage 2025, Grupul Orange pune în centrul operațiunilor sale grija față de resursele naturale ale planetei și incluziunea digitală.
BuyBack, reciclare, recondiționare
În condițiile în care un procent semnificativ din emisiile de dioxid de carbon (CO2) ale industriei digitale sunt legate de procesele de producție a echipamentelor, respectiv a telefoanelor, Orange invită clienții să reflecteze asupra modului în care pot acționa în mod concret pentru a reduce din impactul asupra mediului, prin obiceiurile lor de zi cu zi, prin modul în care se raportează la obiectele, produsele și serviciile pe care le utilizează.
Campania este construită în jurul unor programe și inițiative concrete pentru a oferi telefoanelor o nouă viață, încurajând returnarea acestora prin programele de BuyBack, reciclarea sau repararea acestora precum și achiziționarea de telefoane recondiționate. Pe lângă acestea, Orange oferă mai multă vizibilitate și altor inițiative ecologice existente în companie, precum mașinile electrice și bicicletele la care au acces angajații, sau soluții digitale disponibile clienților, precum factura electronică sau eSIM. Pentru a da cât mai multă greutate mesajului de responsabilitate față de mediu, acesta este asumat printr-o campanie de brand.
Proiect internațional
Campania se desfășoară simultan în opt țări europene unde Grupul Orange este prezent – Franța, Belgia, Spania, Luxemburg, Moldova, Polonia, România și Slovacia – și este construită în jurul unor programe și inițiative concrete adresate mediului pe care operatorul le implementează.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz