Jumatate din biletele Romaniei la Euro 2016, vandute in Bucuresti
Reading Time: 2 minuteTricolorii vor fi sustinuti din tribune, la meciurile de la Euro 2016, mai ales de suporteri din Bucuresti, potrivit DPD Romania, subsidiara locala a Postei Franceze -livratorul oficial al competitiei UEFA Euro 2016. Locuitorii Capitalei au achizitionat jumatate din totalul biletelor vandute in Romania la cel mai important eveniment de fotbal al anului, conform datelor companiei.
Clujenii, cu aproximativ 8% din biletele cumparate, se afla pe locul doi in topul celor mai numerosi suporteri romani care vor fi prezenti pe stadioanele din Franta la Euro 2016, conform DPD Romania, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de coletarie si curierat expres. Clasamentul este completat de timisoreni, cu 6% din totalul tichetelor vandute, ieseni, cu 5%, si brasoveni, care au generat 4% din totalul livrarilor de bilete la nivel local.
Potrivit datelor companiei, in Romania s-au vandut aproape 3.260 de bilete la Euro 2016. Din totalul livrarilor la nivel local, 15%, reprezentand circa 500 de tichete achizitionate, au fost generate de femei.
In Ungaria, tara calificata la Campionatul European de Fotbal in urma meciurilor din play-off, s-au vandut aproximativ 10.000 de tichete, conform datelor DPD.
”Romanii au dovedit ca sunt suporteri adevarati ai nationalei, chiar inaintea meciurilor. Aproximativ 70% dintre cei care merg la Euro 2016 au urmarit pas cu pas ‹‹drumul›› biletului, accesand website-ul http://www.laposte.fr/uefa-euro2016, serviciul de tracking online dedicat La Poste/UEFA. Prin intermediul acestuia, fiecare client a primit pe e-mail o notificare cu numarul de livrare. In plus, in tarile acoperite de curierii DPD, inclusiv Romania, destinatarii au primit un al doilea e-mail, cu o zi inainte de livrare. Astfel am putut sa oferim tuturor celor interesanti sansa de a fi la curent, in orice moment, cu stadiul livrarilor”, declara Lucian Aldescu, CEO DPD Romania.
Potrivit acestuia, DPD Romania finalizeaza expedierea tuturor biletelor la Campionatul European de Fotbal cu aproximativ o saptamana inaintea inceperii competitiei.
Posta Franceza, livratorul oficial al competitiei UEFA Euro 2016, alaturi de subsidiarele sale, companiile de curierat Chronopost si DPD, a demarat, incepand din 2 aprilie, distributia tuturor celor 2,5 milioane de bilete la campionat, atat pentru suporteri, cat si pentru partenerii UEFA, companii si federatii nationale. Tichetele au fost preluate din Franta prin serviciul Chronopost si livrate in Europa si alte 176 de tari de pe 5 continente prin companiile subsidiare La Poste.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz