Telekom Romania a inregistrat in primele sase luni din 2015 venituri de 507,4 milioane de euro. In al doilea trimestru din 2015, Telekom Romania Communications a avut venituri de 150,5 milioane de euro cu 0,5% mai mari decat in aceeasi perioada din 2014, totalizand 229,2 milioane de euro in prima jumatate din 2015, cu 2,3% peste rezultatul de anul trecut.
Profitul ProForma EBITDA din trimestrul 2 a fost de 26,1 milioane de euro, cu 41,9% mai mica decat in T2 2014, reflectand impactul costurilor directe, precum cele de interconectare, cele cu dispozitive si produse IT, precum si nivelul scazut inregistrat de alte venituri.
Telekom Romania Mobile Communications a inregistrat venituri de 105 milioane de euro in trimestrul 2 (+3,3% fata de T2 2014). Segmentul de business a crescut cu 6,4% anual, in timp ce veniturile din servicii pe segmentul B2B au crescut cu 18,8% in ultimul trimestru, datorita consumului de date mobile, care s-a dublat comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, inregistrand o crestere de 101%. Baza clientilor (incluzand Zapp) a ramas relativ stabila la sfarsitul trimestrului doi, la aproximativ 5,9 milioane. Baza clientilor postpaid a crescut cu 4,3% comparativ cu T2 2014, ajungand la 28% din totalul bazei de clienti.
Numarul de clienti care utilizeaza serviciile integrate MagentaONE a depasit 124.000, ceea ce a generat o crestere a veniturilor din mobil de 170% in trimestrul doi din 2015 fata de aceeasi perioada a anului trecut. Baza de clienti pentru serviciile TV a crescut cu 2,7% in T2 2015, pana la 1,42 milioane. Veniturile corespunzatoare au inregistrat un avans de 5,8% comparativ cu T2 2014.
Numarul de abonati de broadband fix pe trimestru a ajuns la 1,207 de milioane, iar acoperirea FTTx a ajuns la 25 de orase in total si la aproximativ 1,3 milioane de gospodarii. Numarul de abonamente raportat pentru serviciile fixe a fost de 4,637 milioane.
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…
Grupul TeraPlast a inaugurat în această săptămână noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Cu…
Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…
Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…
CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…