Între 26 – 28 mai, la Timișoara se va desfășura Linked Culture 2022 – conferința de management și marketing cultural, care aduce la un loc peste 20 de profesioniști relevanți din domeniu, ce vor dezbate care sunt căile optime pentru pentru promovarea și integrarea patrimoniului material și imaterial al Timișoarei și Regiunii Vest.
Cea de-a VI-a ediție a conferinței va avea loc la Sala Multifuncțională a Consiliului Județean Timiș și la Faber.community, în sesiuni de dezbatere și masterclass, și va fi transmisă LIVE pe pagina de Facebook Bmagency.
Toată conferința Linked Culture 2022 se va desfășura sub umbrela Turism și Patrimoniu și își propune, în contextul programului TM2023, să deschidă discuția despre bunele practici sustenabile atât pentru promovarea și integrarea patrimoniului, cât și pentru crearea unor experiențe de turism cultural noi și inovatoare pentru turiștii interni și internaționali.
Printre invitații acestei ediții se numără: Alexandra Rigler (Director Executiv, Centrul de Proiecte Timișoara), Alex Munteanu (Namogo, Iași), Andrea Reisz (Asociația Contrasens), Andrei Dinescu (muzician), Cătălin Ștefănescu (realizator TV), Ciprian Ștefan (Manager General, Complexul Muzeal Astra Sibiu), Edmond Lenarth (Booking Manager, Electric Castle), Gabriel Almăjan (Arhitect-șef, Primăria Timișoara), Gelu Vlașin (scriitor), Justin Baroncea (arhitect), Ludovic Satmari (Asociația Breasla Ghizilor), Marius Tudosiei (Băcănia Veche & Chefi fără limite), Mihai Chirilov (Director Artistic, TIFF), Mihai Lukacs (Arhiva de Sunet) Mihai Moldovan (arhitect, Asociația Prin Banat), Oana Mondoc (WWF, Măgura Zimbrilor), Roxana și Florin Vale (Casa din Vale, Breb, Maramureș), Simion Giurca (asociația pentru promovarea Timișoarei), Sorin Predescu (Director, Direcția județeană pentru cultură Timiș), Vlad Tăușance (consultant) și mulți alții, reprezentanți ai mediului ONG, societății civile și autorităților locale,
26 mai (Sala Multifuncțională a CJT)
27 mai (Sala Multifuncțională a CJT)
28 mai (Faber.community)
● Atelier de co-creare – ghidul Decalog al turismului cultural sustenabil – Timișoara 2023
● Atelier de co-creare – conținut digital pentru promovarea patrimoniului material și imaterial local prin intermediul a minimum 10 itemuri de conținut publicabile de platformele digitale
Participarea este gratuită și nu necesită înscriere în prealabil. Mai multe informații despre conferință pot fi găsite pe site https://www.bmagency.ro/linked-culture/ și în evenimentul de pe Facebook: Linked Culture 2022 – Management și Marketing cultural I Turism și Patrimoniu.
Linked Culture 2022 este organizat de BMagency și finanțat de Municipiul Timișoara prin Centrul de Proiecte.
Parteneri strategici: Consiliul Județean Timiș, Direcția Județeană pentru Cultură Timiș, Complexul Muzeal Astra Sibiu, ambasada, Asociația Culturală Contrasens.
Parteneri de ospitalitate: Cramele Recaș.
Parteneri media: Radio Guerrilla, Radio Timișoara, Zile și Nopți, life.ro, IQads, Spotmedia, Cărturești, Liternet, The Institute, Propagarta, Știri de Timișoara, Prwave.
Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…
Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…
Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…
Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…
În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…