Evenimente

Joi începe la Timișoara conferința Linked Culture 2022

Reading Time: 3 minute

Între 26 – 28 mai, la Timișoara se va desfășura Linked Culture 2022 – conferința de management și marketing cultural, care aduce la un loc peste 20 de profesioniști relevanți din domeniu, ce vor dezbate care sunt căile optime pentru pentru promovarea și integrarea patrimoniului material și imaterial al Timișoarei și Regiunii Vest.

Cea de-a VI-a ediție a conferinței va avea loc la Sala Multifuncțională a Consiliului Județean Timiș și la Faber.community, în sesiuni de dezbatere și masterclass, și va fi transmisă LIVE pe pagina de Facebook Bmagency.

Toată conferința Linked Culture 2022 se va desfășura sub umbrela Turism și Patrimoniu și își propune, în contextul programului TM2023, să deschidă discuția despre bunele practici sustenabile atât pentru promovarea și integrarea patrimoniului, cât și pentru crearea unor experiențe de turism cultural noi și inovatoare pentru turiștii interni și internaționali.

Printre invitații acestei ediții se numără: Alexandra Rigler (Director Executiv, Centrul de Proiecte Timișoara), Alex Munteanu (Namogo, Iași), Andrea Reisz (Asociația Contrasens), Andrei Dinescu (muzician), Cătălin Ștefănescu (realizator TV), Ciprian Ștefan (Manager General, Complexul Muzeal Astra Sibiu), Edmond Lenarth (Booking Manager, Electric Castle), Gabriel Almăjan (Arhitect-șef, Primăria Timișoara), Gelu Vlașin (scriitor), Justin Baroncea (arhitect), Ludovic Satmari (Asociația Breasla Ghizilor), Marius Tudosiei (Băcănia Veche & Chefi fără limite), Mihai Chirilov (Director Artistic, TIFF), Mihai Lukacs (Arhiva de Sunet) Mihai Moldovan (arhitect, Asociația Prin Banat), Oana Mondoc (WWF, Măgura Zimbrilor), Roxana și Florin Vale (Casa din Vale, Breb, Maramureș), Simion Giurca (asociația pentru promovarea Timișoarei), Sorin Predescu (Director, Direcția județeană pentru cultură Timiș), Vlad Tăușance (consultant) și mulți alții, reprezentanți ai mediului ONG, societății civile și autorităților locale,

Conferința Linked Culture 2022 se va desfășura în sesiuni de prezentări și masterclass, după următorul program:

26 mai (Sala Multifuncțională a CJT)

  • 9:30 – 10:30 – Atelier de formare – dezbatere moderată cu tema De ce are patrimoniul material nevoie de evenimente?
  • 10:30 – 11:30 – Atelier de formare – dezbatere moderată cu tema O viziune regională pentru turism cultural
  • 11:30 – 12:30 – În căutarea autenticului
  • 13:15 – 14:30 – Masterclass – Există viață culturală la țară?   
  • 14:30 – 15:30 – Masterclass – Festivaluri în situri istorice
  • 15:30 – 16:45 – Masterclass – Turism cultural și festivaluri de film

27 mai (Sala Multifuncțională a CJT)

  • 9:30 – 10:30 – Atelier de formare – dezbatere moderată cu tema De ce ne e frică de manele și de underground? 
  • 10:30 – 11:15 – Atelier de formare – dezbatere moderată cu tema Turismul cultural în rural
  • 11:30 – 12:15 – Atelier de formare – dezbatere moderată cu tema Muzeele etnografice și turismul cultural (organizată în parteneriat cu Complexul Național Muzeal Astra Sibiu)
  • 13:00 – 13:45 – Masterclass – Modele de turism sustenabil și incluziv
  • 13:45 – 14:30 – Atelier de formare – dezbatere moderată cu tema Mișcările anti-turiști și conservarea patrimoniului cultural (imaterial)
  • 14:30 – 15:15 -Masterclass – Chiar avem nevoie de branding de oraș?
  • 15:15 – 16:00 – Atelier de formare – dezbatere moderată cu temaCum se construiește un traseu de turism cultural

28 mai (Faber.community) 

● Atelier de co-creare – ghidul Decalog al turismului cultural sustenabil – Timișoara 2023

● Atelier de co-creare – conținut digital pentru promovarea patrimoniului material și imaterial local prin intermediul a minimum 10 itemuri de conținut publicabile de platformele digitale

Participarea este gratuită și nu necesită înscriere în prealabil. Mai multe informații despre conferință pot fi găsite pe site https://www.bmagency.ro/linked-culture/ și în evenimentul de pe Facebook: Linked Culture 2022 – Management și Marketing cultural I Turism și Patrimoniu.

Linked Culture 2022 este organizat de BMagency și finanțat de Municipiul Timișoara prin Centrul de Proiecte. 

Parteneri strategici: Consiliul Județean Timiș, Direcția Județeană pentru Cultură Timiș, Complexul Muzeal Astra Sibiu, ambasada, Asociația Culturală Contrasens.

Parteneri de ospitalitate: Cramele Recaș. 

Parteneri media: Radio Guerrilla, Radio Timișoara, Zile și Nopți, life.ro, IQads, Spotmedia, Cărturești, Liternet, The Institute, Propagarta, Știri de Timișoara, Prwave.

Romanita Oprea

Recent Posts

Ford a lansat Puma Gen-E, mașina electrică fabricată la uzina de la Craiova

Ford a prezentat modelul full electric Puma Gen-E, care este asamblat la uzina companiei din Craiova, folosind propulsorul electric produs…

16 ore ago

Asociația Analiștilor Financiar – Bancari din România are un nou Consiliu Director

Asociația Analiștilor Financiar-Bancari din România (AAFBR) a ales un nou Consiliu Director pentru un mandat de doi ani, respectiv până…

16 ore ago

Ioana Zamfir, reprezentanta României în Grand Jury Gerety Awards 2025

Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025,…

16 ore ago

Asociația ANAIS atrage atenția că „Iubirea nu înseamnă frică” printr-o campanie de sprijinire a femeilor și fetelor aflate în situații de vulnerabilitate

Violența împotriva femeilor rămâne o problemă majoră în România, reflectată de statistici alarmante. În 2022, au fost raportate peste 26.000…

17 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: 7 din 10 români sunt atrași de magia produselor lansate în ediție limitată în perioada Crăciunului

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a analizat atitudinile și preferințele românilor referitoare la produsele în ediție limitată de Crăciun, evaluând factori…

18 ore ago

Glovo: România, locul al doilea la nivel mondial la comenzile de la supermarket

În 2024, românii au preferat să își facă mai des cumpărăturile casnice online, comenzile de la supermarket crescând cu 40%…

18 ore ago