Categories: Management

John Thompson, in training de doua zile la Bucuresti

Reading Time: 2 minute

<p> Pe 22 si 23 septembrie, John Thompson va fi prezent la Bucuresti pentru a sustine programul “90 Day Pragmatic Coaching” organizat de compania Coaching Vision.</p> <p>  </p> <p> Programul ajuta la construirea unei strategii detaliate adaptate unei situatii specifice din viata si cariera. Participantii vor invata cum sa diagnosticheze situatia curenta si sa obtina claritate in raport cu provocarile si oportunitatile, cum sa isi analizeze punctele tari si punctele slabe si cum sa aba grija de relatiile lor.</p> <p>  </p> <p> Option Be este un program in zece pasi ce creaza rezultate constante pentru oamenii cheie. Ghideaza o persoana prin primele 90 de zile din perioada de schimbare ce urmareste atingerea rezultatelor dorite. Avantajul competitiv al acestui program consta in aportul adus de experienta obtinuta in cadrul marilor organizatii din America, unde este vital ca oamenii sa obtina rezultate. Totul este masurabil, scalabil si recompensat pe masura. </p> <p>  </p> <p> John Thompson este Managing Director si Lead Trainer la Metropolis UK. Din portofoliul sau de clienti fac parte nume cunoscute ca Sony Music (New York), Morgans Hotel Group (New York), Continental Cruise Lines (Miami), Epiphany Solutions (Leeds), Waldorf Astoria Hotels (New York). Experienta in domeniu este justificata prin colaborarea sa cu John Grinder, Richard Bandler si Michael Carroll la NLP Academy in Anglia.</p> <p>  </p> <p> In Romania a sustinut cursuri de Hipnoza, Master NLP, Coaching, antrenand un numar remarcabil de coachi/ manageri/ traineri/ consultanti/ psihologi. Programele sale de training au fost imbunatatite si implementate atat in Marea Britanie cat si in alte tari: Norvegia, SUA, Italia.</p> <p>  </p> <p> Cursul se adreseaza top managerilor, middle managerilor, coach-ilor, trainerilor, psihologilor, precum si oricarei persoane care poate folosi acest proces la nivel individual pentru a obtine rezultate.</p> <p>  </p> <p> Este un program de coaching orientat spre rezultate. Se bazeaza pe filozofia organizatiilor din SUA, unde este vital ca oamenii sa obtina rezultate, unde totul este masurabil, scalabil si recompensat pe masura.</p> <p>  </p> <p> Investitia in acest program poate fi recuperata de catre participanti prin trei modalitati: se obtine un proces ce se poate vinde mai departe clientilor, se obtin rezultate financiare prin atingerea propriilor obiective; se obtine un proces ce poate fi livrat catre un grup de oameni pentru a-i ghida in procesul de schimbare, in cazul profesiei de trainer.</p> <p>  </p> <p> Seminarul va avea loc la Radisson Blu Hotel, timp de doua zile, 22 si 23 septembrie 2012, si se va desfasura in limba engleza, cu traducere asigurata. Pentru ambele zile se asigura de catre compania organizatoare pranzul si pauze de cafea la sediul Radisson Blu Hotel.</p>

Team

Recent Posts

Se schimbă raportarea către ANAF. Ce trebuie să știe companiile mici despre SAF-T

De la începutul anului viitor, companiile mici din România vor fi obligate să depună Declarația D406, prin fișierul SAF-T (Standard…

1 minut ago

O nouă ediție a programului de educație The Girls Code – Breaking Barriers

Începe o nouă ediție a programului gratuit de educație „The Girls Code - Breaking Barriers”! Acest program reprezintă un mare…

10 minute ago

PPC România își consolidează echipa de leadership

Începând cu 1 noiembrie, PPC România își consolidează echipa de leadership prin promovarea și extinderea portofoliilor unor membri cheie. George…

22 de minute ago

The Krown:11 – Spațiul creativ dedicat influencerilor și brandurilor din România

Krown:11, cel mai nou, complex si interactiv spațiu creativ de acest gen din România, își deschide oficial porțile pe data…

54 de minute ago

Facturile Hidroelectrica se pot plăti de acum cu cardul, în aplicația iHidro

Hidroelectrica anunță noi facilități pentru clienții săi: plata online a facturilor de energie electrică prin intermediul cardurilor bancare și un…

2 ore ago

Psihologia consumatorului de Black Friday: Ce ne determină cu adevărat să cumpărăm

Când vine vorba de Black Friday, întreaga lume intră într-o frenezie a cumpărăturilor. Mesaje precum „doar de black friday” sau…

2 ore ago