Johan Ohlson paraseste Saatchi& Saatchi Romania
Reading Time: 2 minute<p> La aproape doi ani de la venirea in Romania, <a href=”http://www.linkedin.com/pub/johan-h-ohlson/3/35b/593″>Johan Ohlson</a> isi incheie mandatul de director de creatie al Saatchi & Saatchi si se dedica unor proiecte de freelancing.</p> <p> </p> <p> "Cred ca Romania are un potential creativ foarte mare si este un loc care m-a cucerit si simt ca mi se potriveste. Pentru viitor, iau in calcul optiunea unor propuneri de colaborare venite din alte tari, dar am in vedere si optiunile din Romania”, declara Johan Ohlson</p> <p> </p> <p> Ohlson are o experienta de peste 15 ani in advertising si s-a alaturat echipei Saatchi & Saatchi Romania dupa ce a acumulat o vasta experienta internationala in cele 8 tari in care a lucrat pentru agentii precum BBDO Hamburg, Scholz & Friends Hamburg, Team One Varsovia sau DDB Varsovia. De asemenea, el a lucrat in reteaua Saatchi & Saatchi in Budapesta si Varsovia.</p> <p> </p> <p> Johan Ohlson are in portofoliul sau peste 50 de premii internationale, obtinute la festivalurile de renume din industrie. Printre cele cele mai importante sunt: 11 Lei la festivalul de la Cannes, One Show Gold, Epica Gold, Eurobest Gold, Montreux Grand Prix. De asemenea, Johan a facut parte din juriul festivalurilor de publicitate, printre care Golden Hammer, ADCD, Art Directors Club (USA si Polonia), Golden Drum si urmeaza sa jurizeze anul acesta la Eurobest si ADC*RO.</p> <p> </p> <p> Sub conducerea creativa a lui Johan Ohlson, Saatchi & Saatchi Romania a obtinut in 2012 primul Leu de bronz la Cannes Lions PR si a fost nominalizata la Cannes Direct Lions cu “Plant the bill”, campanie realizata pentru ENEL. Campania “Repetition” dezvoltata de Asociatia Horia Motoi a fost de asemenea nominalizata la Cannes Media Lions.</p> <p> </p> <p> Alte premii importante pentru Saatchi Romania in 2012 au fost Silver Effie castigat cu Chio – “Home made movies” si Argint la Golden Drum pentru executia spotului radio “Braveheart” in campania “Motivational GPS” realizat pentru Toyota si Aur la World Luxury Awards pentru campania “The Chronicler”, creata pentru clientul Rafael & Sons Diamonds & Jewellery.</p> <p> </p> <p> In 2013, Johan a fost unul dintre creativii care au contribuit si sustinut ideea campaniei internationale Days of Hope, implementata si in Romania de Saatchi & Saatchi. Campania a fost premiata la cele mai importante festivaluri din industrie: CLIO Awards (1 premiu Aur si 2 premii Argint), New York Festivals (1 premiu Aur si 3 premii Bronz), Cannes (6 premii Argint si 1 premiu Bronz), Golden Drum (1 premiu Aur) si London International Awards (3 premii Aur si 2 premii Argint).</p> <p> </p> <p> De asemenea, Johan si-a adus aportul si la castigarea a numeroase pitch-uri in timpul mandatului sau, unul dintre cele mai importante fiind contul Rompetrol.</p> <p> </p> <p> Johan Ohlson s-a implicat si in activitatile de educare a pietei de advertising din Romania, fiind profesor si speaker la “The Alternative School for Creative Thinking”, scoala de publicitate fondata de Teodora Migdalovici.</p> <p> </p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz