Johan Ohlson, jurat la Eurobest 2013
Reading Time: 2 minute<p> Johan Ohlson, directorul de creatie al Saatchi&Saatchi, a fost ales jurat pentru categoriile outdoor si radio la Eurobest 2013, eveniment care va avea loc la inceputul lunii decembrie in Lisabona.</p> <p> </p> <p> Pe lista scurta a propunerilor de jurati pentru Eurobest 2013 s-au mai regasit Mihaela Paduraru – Media Concept Store; Nir Refuah, MRM Worldwide si Frank Mayr, Affichage.</p> <p> </p> <p> “Eurobest si-a castigat in timp reputatia de festival experiment. E ultimul din an si probabil de aceea si cel mai exigent. Pe scena seminariilor de la Eurobest sunt prezentate cele mai curajoase abordari din marcom-ul european. Ce trece de validarea publicului educat de la Eurobest, se va califica, cu certitudine, drept topic la Cannes-ul de la anul. Eurobest pare ca incheie un ciclu, in realitate e mereu in avangarda si de aceea e un eveniment cu totul aparte”, a declarat Teodora</p> <p> Migdalovici, reprezentantul festivalurilor IAF in Romania.</p> <p> </p> <p> “Eurobest e un fel de filtru pentru toate lucrarile premiate la toate celelalte festivaluri de peste an. Doar cele mai bune vor fi premiate”, a declarat Johan Ohlson care, la randu-i, are un palmares impresionant de distinctii internationale.</p> <p> </p> <p> Johan Ohlson si-a inceput cariera in advertising in 1995 si a lucrat de-a lungul timpului pentru agencii ca BBDO Hamburg, Scholz & Friends Hamburg, Team One Warsaw si DDB Warsaw. Pentru reteaua Saatchi a lucrat in Budapesta si Varsovia. Cariera lui Johan e bogata in premii si nominalizari la Cannes Lions, cel mai reputat festival de gandire creativa la nivel global, dar si la One Show, Epica , Eurobest sau Montreux. Din 2012 s-a alaturat Saatchi Romania. Sub coordonarea lui in calitate de director de creatie, agentia a castigat un bronz la Cannes si a fost pe shortlist un an mai tarziu la acelasi festival.</p> <p> </p> <p> The Alternative School for Creative Thinking este unul dintre proiectele Cannes Lions Romania, platforma care, in ultimii 9 ani, a promovat creativitatea locala la scara globala, pentru tineri si seniori deopotriva cu rezultate unice la scara industriei.</p> <p> </p> <p> IAF – International Advertising Festival detine in portofoliu festivaluri de clasa A la nivel regional (Eurobest, Dubai Lynx, Spikes Asia) si global – Cannes Lions.</p>
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz