Visa, partenerul oficial pentru tehnologii de plată al Jocurilor Olimpice și Paralimpice, a publicat o analiză a datelor privind cheltuielile consumatorilor în timpul weekend-ului care a marcat deschiderea Jocurilor Olimpice Paris 2024.
Charlotte Hogg, CEO Visa Europe, a declarat: „Ca sponsor al Mișcării Olimpice de aproape 40 de ani și al Jocurilor Paralimpice din 2002, cunoaștem foarte bine impactul pozitiv pe care îl pot avea Jocurile Olimpice asupra economiilor țărilor gazdă, evoluţie care se aliniază perfect cu obiectivul Visa de a susţine pe toată lumea, oriunde. Datele noastre arată o creștere semnificativă a cheltuielilor făcute de deținătorii de carduri Visa în weekendul ceremoniei de deschidere.
În ultimii patru ani, Visa a contribuit la digitalizarea a 13 milioane de mici afaceri din Europa. Tocmai de aceea, ne bucură în mod deosebit creşterea plăţilor la micii comercianţi francezi, pe care Visa i-a ajutat să se conecteze cu spectatorii prin intermediul aplicaţiei Visa Go.
Datele privind cheltuielile făcute de turiştii străini ne arată o prezenţă tot mai puternică a generaţiilor tinere, ceea ce demonstrează amploarea și relevanța Jocurilor Olimpice, atât în prezent cât și în viitor.”
Responsabilitatea Visa de a furniza sisteme de plată pentru Jocurile Olimpice și Paralimpice necesită un plan solid, specific fiecărui loc de desfășurare, susținut de operațiuni de anvergură. Colaborând îndeaproape cu Comitetul de Organizare în ultimii trei ani, Visa a construit o rețea personalizată de plăți în Paris și în afara acestuia, care permite acceptarea plăților cu carduri Visa contactless la 3.500 de puncte de vânzare în cele 32 de locaţii olimpice și 16 paralimpice.
Pentru tinerii din România, incertitudinea în carieră începe devreme: peste 40% dintre elevii de 15 ani nu au un plan…
Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…
A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…