J&B lanseaza Blending Spirits
Reading Time: < 1 minutIn noiembrie anul acesta, J&B lanseaza Blending Spirits, o platforma de comunicare care uneste spiritele independente pentru ca din amestecul lor se nasc intotdeauna energii nebanuite si idei remarcabile.
Conceptul campaniei este inspirat din povestea italianului Giacomo Justerini, care in noiembrie 1749 a venit in Londra cu afaceri, dar visa si la intalnirea cu Margherita Bellino, cantareata de opera pe care o iubea in secret. Amorul nu a fost sa fie, dar Justerini a devenit in scurt timp distiller-ul connoisseur din cercurile aristocrate. Bautura sa a devenit atat de populara incat, in anul in anul 1831, a ajuns si in atentia gentleman-ului englez Alfred Brooks. Brooks a intrat in afacere, iar in urma acestui mix de personalitati diferite, a luat nastere J&B – adica Justerini si Brooks. Asa ajung un italian si un englez la baza unui brand de wiskey recunoscut in toata lumea.
J&B face parte din portofoliul Diageo, lider global in categoria de bauturi alcoolice. Portofoliul companiei include de asemenea whisky-urile Johnnie Walker, Crown Royal, Buchanan’s, Windsor, brand-urile de vodka Smirnoff, Ciroc si Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray si Guinness.
Produsele companiei Diageo sunt vandute in peste 180 de tari. Compania este listata la Bursa din Londra (DGE) si la New York Stock Exchange (DEO).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz