Business

Jaz Tour Khalef : Zece hectare pentru relaxare lângă mare

Reading Time: 3 minute

Hotelul Jaz Tour Khalef are 4.700 mp pentru spa și talasoterapie, pisicină de 700 mp cu 6 tobogane pentru adulți și copii, totul într-un resort care se întinde pe mai bine de 10 hectare, în apropiere de Port El Kantaoui, la intrarea în orașul Sousse. Am stat de vorbă cu Saadi Mehrez, director general, și Marouane Tefifha, Sales Executive, pentru a afla ce diferențiază hotelul.

Cu ce se diferențiază acest hotel?

Marouane Tefifha: Suntem un hotel de 5 stele cu 500 de camere, în diferite categorii – de la cele standard, cu vedere la mare, la apartamente și camere pentru familii. Oaspeții de până acum ne-au oferit review-uri foarte bune pe TripAdvisor, HolidayCheck, Booking și suntem pe primul loc în mai multe topuri pentru hotelurile din regiune.

Saadi Mehrez: M-am alăturat echipei în urmă cu cinci ani și pot spune că toată lumea depune un efort extraordinar în fiecare zi pentru ca fiecare oaspete să fie mulțumit și satisfăcut la Jaz Tour Khalef. Suntem unul dintre hotelurile de top din Sousse și asta se poate obține doar luptând zilnic să nu ne scape niciun detaliu și să verificăm și reverificăm că fiecare turist este satisfăcut de toate serviciile noastre. Este o muncă de echipă și, sincer, nimeni nu ar putea singur să țină standardul de cinci stele. Așa că avem o echipă extraordinară, cu oameni foarte buni.

Cum a evoluat hotelul în ultimii ani?

Marouane Tefifha: Hotelul a fost deschis în urmă cu 50 de ani, însă a trecut printr-o renovare majoră în 2017, când am primit și standardul de 5 stele și a fost deschis pe tot parcursul anului. Pentru prima data după coronavirus, anul acesta hotelul este deschis din nou pe tot parcursul anului, iar perspectivele sunt foarte bune. De exemplu, acum avem un grad de ocupare de 96%.

Saadi Mehrez: Am atras oameni foarte buni în echipă, care fac totul să fie mai simplu, lucrând împreună și acceptând diferențele dintre noi. Este un proces permanent de evaluare, învățăm din ce nu a fost tocmai OK și căutăm să păstrăm și să replicăm acele practici care dau cele mai bune rezultate. Încercăm să fim rezilienți și flexibili, luând în considerare naționalitățile diferite ale turiștilor noștri.

Câți angajați aveți?

Saadi Mehrez: Acum avem aproximativ 300 de anagajați care au grijă de peste 1.000 de oaspeți în vârful de sezon.

Din ce țări vin cel mai frecvent turiștii?

Marouane Tefifha: Avem mulți turiști din Franța, Marea Britanie, Germania, dar și din România, car ajungem în unele luni chiar până la 10-15% din totalul rezervărilor. Piața locală este și ea foarte importantă, cu aproximativ 20% dintre oaspeți provenind din Tunisia și Algeria. Suntem un loc preferat de familii, dar și de cuplurile tinere.

#BizTunisia este un proiect Biz, realizat în parteneriat cu Karpaten Turism, una dintre cele mai mari agenții touroperatoare din România, specializată în organizarea de pachete și servicii turistice complexe, atât pe plan local, cât și peste hotare. Fondată în anul 1996, Karpaten Turism a fost una dintre primele agenții touroperatoare care s-a dedicat promovării atracțiilor turistice din România și atragerii de turiști străini, reușind de-a lungul timpului să devină lider de piață în organizarea de circuite, croaziere și sejururi. Trei ani consecutiv, agenția a câștigat Premiul 1 la categoria ,,Cea mai bună inițiativă de susținere a turismului la nivel global” de la Gala TopHotel Conference & Awards pentru Lansarea ȋn premieră a zborurilor charter către Maldive și alte destinații exotice în 2021, pentru Campania de zboruri charter către Egipt în 2022 și pentru programul ,,Ajungi mai repede în destinațiile pe care le iubești! Zboruri charter de pe 15 aeroporturi” în 2023.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 374 (16 iunie – 16 iulie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Toader Păun

Recent Posts

Schneider Electric în grafic cu programul său de sustenabilitate

Schneider Electric a anunțat cele mai recente rezultate ale programului său Schneider Sustainability Impact (SSI) și rezultatele sale financiare pentru…

24 de minute ago

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

10 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

11 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

11 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

11 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

12 ore ago