MarComm PR Publicitate Stiri

Jameson împreună cu Grupul Highlight au adus spiritul irlandez la Bonțida și au oferit un cadru perfect pentru conexiuni autentice

31 iul. 2024 4 min

Jameson împreună cu Grupul Highlight au adus spiritul irlandez la Bonțida și au oferit un cadru perfect pentru conexiuni autentice

Reading Time: 4 minute

Mii de festivalieri au (re)descoperit lumea Jameson și au trăit o experiență de neuitat alături de prieteni la cornerul cu spirit irlandez creat de Grupul Highlight la Electric Castle 2024.

Sub conceptul „Muzica ne adună. Jameson leagă prietenii”, echipa reunită a grupului Highlight a creat și implementat atât activarea din cadrul Electric Castle 2024 cât și campania de comunicare din jurul acesteia, firul roșu regăsit în fiecare element fiind reprezentat de modalitățile diferite în care spiritul Jameson transformă fiecare moment într-o experiență de neuitat.

Filosofia brandului Jameson este despre inclusivitate: este un brand abordabil, autentic și plin de încredere, așa cum ne simțim fiecare dintre noi atunci când avem o conversație sinceră cu prietenii – iar aceste trăsături de personalitate au fost regăsite în fiecare moment de comunicare și interacțiune a brandului cu consumatorii, în cadrul campaniei și prezenței la Electric Castle 2024.

895a09a9 20c2 4e04 94c5 d7987e4aa9d3

Elementul central al prezenței Jameson la Electric Castle 2024 a fost „Jameson Distillery on Tour”, standul înglobând o zonă în care a fost recreată la scară mai mică experiența vizitei ghidate din Distileria Jameson Bow Street, pentru ca fiecare festivalier să descopere și mai mult din lumea brandului și a produselor sale.

Această zonă a recreat atmosfera inconfundabilă a distileriei și a oferit o experiență autentică și captivantă, pe parcursul căreia participanții au descoperit tradițiile din spatele fiecărei sticle de Jameson, au putut degusta mai multe varietăți de whiskey și s-au bucurat în același timp de momente de socializare și distracție, alături de prieteni și brand ambassador-ul Jameson.

“Jameson se simte și se savurează excelent la Electric Castle și noi, echipa extinsă, valorizăm lumea creată de organizatori acolo. Așa că am vrut să aducem plus valoare festivalierilor, să le ocupăm timpul într-un mod util, distractiv, divers, exact cum ar trebui să fie zilele de festival,” a susținut Adelina Din Turcanu, Head of Marketing Pernod Ricard.

Experiența de festival din cadrul activării Jameson a fost îmbogățită de numeroase alte surprize și activități gândite să reflecte spiritul irlandez al brandului și în același timp faptul că Jameson crede că momentele simple de conexiune autentică aduc oamenii împreună și leagă sau sudează prieteniile.

Astfel, pe lângă zona de relaxare care îndemna la conversații, miile de festivalieri care au vizitat cornerul Jameson s-au putut bucura de concursuri cu premii tematice și jocuri interactive de care să se bucure alături de cei dragi, pentru ca fiecare zi și fiecare vizită în lumea Jameson de la Electric Castle să fie un prilej de distracție.

Jameson la Electric Castle 2024

Echipa Highlight Agency a coordonat localizarea platformei de comunicare de brand pentru contextul de festival, crearea conceptului și a identității vizuale a activării de festival, precum și declinarea acesteia în fiecare element și mecanică de activare incluse în activarea Jameson din cadrul Electric Castle 2024, coordonând creația, producția și implementarea acestui proiect.


Echipa Highlight PR a creat și coordonat campania de comunicare din jurul prezenței Jameson la Electric Castle 2024, care a inclus atât componente de media relations cât și de influencer marketing, atât în perioada premergătoare festivalului cât și pe parcursul său.

Echipa implicată în acest proiect din partea Jameson:

Adelina Din-Turcanu – Head of Marketing

Stefan Tache – Whisky Brand Manager

Mihai Alexandru – ON-Trade Activation Specialist

Florin Agache – Trade Marketing Manager

Echipa implicată în acest proiect din partea Grupului Highlight:

Managing Partner – Ionut Curtean

Client Service Director – Ana Ailenei

Executive Manager – Catalin Boteanu

Chief Operating Officer – Alexandru Petrea

Account Director – Alina Samoilă

Senior Account Manager – Doru Candit

Account Manager – Andreea Mircea

Project Manager – Valentin Radu

Production Manager – Cristian Olteanu

Creative Director – Andreea Dobranici

Senior Art Director – Alex Mihailescu

Copywriter – Alida Sindie

Echipa implicată în acest proiect din partea Highlight PR:

Managing Director– Aela Cotabiță

PR Manager- Raluca Barbu

PR Executive – Alexandra Zvenigorodschi

Despre Jameson

Jameson este cel mai bine vândut whiskey irlandez din lume, produs în distileria din Midleton, County Cork, din orz irlandez malțificat și nemalțificat. Whiskey-urile blended de la Jameson sunt distilate de trei ori, rezultând într-o netezime excepțională. Brandul face parte din Grupul Pernod din 1988 și continuă să-și extindă gama apreciată pentru a oferi noi experiențe de gust. Jameson Irish Whiskey este un whiskey irlandez blended, din cele mai bune ingrediente, triplu distilat, acest proces oferindu-i gustul iconic. Whiskey-ul este învechit în butoaie de stejar pentru minimum 4 ani și poate fi băut după preferințe, împreună cu prieteni.

Despre Highlight PR

Highlight PR este o agenție independentă de comunicare și relații publice care abordează fiecare proiect dintr-o perspectivă integrată, bazată pe autenticitate și relevanță. Credem că poveștile potrivite întăresc legăturile dintre organizații și consumatori și abordăm strategic fiecare proiect de comunicare pornind de la fapte, realități și valori comune, astfel încât să susținem dezvoltarea pe termen lung a brandurilor.

Array

Articole pe aceeași temă: