Jam Session Agency continuă planul de cooptare a oamenilor-cheie din echipă în acționariat și management prin numirea a doi Co-Managing Partners: Alexandra Vestineanu și Ioana Cadîr, care anterior ocupaseră rolurile de Business Unit Leader.
„Avem credința că acest business este unul eminamente colaborativ, care poate aduce valoare numai prin mixul de talente care stau la aceeași masă, și că modul în care motivăm și echilibrăm aceste talente diverse ne face să fim printre cele mai dezirabile agenții de comunicare pentru brandurile curajoase.
Tocmai de aceea, am inițiat anul trecut planul de cooptare în acționariat și management a oamenilor-cheie care au demonstrat de-a lungul timpului că au competențele și talentul de lideri pentru a pune în practică viziunea noastră.
După cooptarea Andreei Ghenoiu în calitate de Creative Partner, la finalul anului trecut, acum este momentul cooptării Alexandrei Vestineanu și Ioanei Cadîr, ambele conducând până acum ca Business Unit Leader echipe integrate care funcționează autonom în cadrul agenției. Echipa completă de management va aduce astfel cele mai bune practici din fiecare competență-cheie și va conduce echipa versatilă de peste 60 de oameni din Jam Session Agency”, spune Irina Pencea, CEO Jam Session Agency.
Cu o experiență de aproape 15 ani în comunicare, Alexandra Vestineanu și-a început cariera în cadrul agenției Leo Burnett, alăturându-se cu 5 ani în urmă echipei care a fondat Jazz Communication, precursoarea Jam Session Agency.
Alexandra are o experiență solidă în comunicare de brand și management de cont, coordonând de-a lungul anilor proiecte pentru clienți precum eMAG, Tazz, P&G, Carrefour, Provident, OMV Petrom, Bergenbier, alături de care a câștigat premii la Internetics, Effie, Romanian PR Award și altele.
Ioana Cadîr vine din același domeniu de experiență și competențe. Timp de 17 ani, ea a lucrat pentru clienți precum Telekom, Enel, OMV- Petrom, PepsiCo, Nestle, Unilever în grupuri de comunicare precum Publicis, McCann Erickson România, Graffiti BBDO, Propaganda sau GMP Advertising.
În ultimii 3 ani de când este parte din echipa agenției, Ioana a demonstrat competență de brand building pentru clienții agenției, un rol-cheie avându-l pentru ING Romania, alături de care a câștigat mai multe premii Gold și Silver la Effie România 2021, precum și la alte festivaluri.
„Le sunt recunoscătoare colegilor mei pentru încrederea pe care mi-au arătat-o. În ultimii 5 ani am descoperit cât de mult contează să ai în jurul tău o echipă cu care te completezi, care are aceleași standarde și ambiții și, mai ales, care are perseverența de a merge mai departe indiferent cât de mare este efortul necesar. Impactul se vede în brandurile și business-urile clienților noștri, și asta ne dă energia și încrederea să mergem și mai departe pe drumul pe care am pornit ”, a declarat Alexandra Vestineanu.
„Am primit această decizie cu multă bucurie și recunoștință. Pentru că în ultimii 3 ani am văzut cât de multă valoare se creează atunci când știi să scoți ce este mai bun din oameni, mai ales atunci când fiecare are ceva diferit de pus pe masă. Jam Session este această colecție de oameni cu talente versatile în care se potențează autonomia și curajul.
Partenerii cu care lucrăm simt asta și ne aleg tocmai pentru că suntem autentici, suntem în permanentă căutare a celor mai bune soluții, suntem versatili și foarte pasionați de ce facem. Suntem astfel un partener pentru branduri curajoase care caută să redefinească status quo-ul din categoriile lor și suntem o agenție pentru oamenii cu talent, ambiție și pasiune pentru ce fac,” spune și Ioana Cadîr.
Jam Session Agency este o agenție challenger, cu o combinație unică progresivă de business si creativitate, care colaborează pentru a crea branduri relevante pentru generațiile de astăzi și cele care urmează.
Jam Session Agency a câștigat primul titlu de Agenția Anului la Internetics 2021. Echipa de parteneri ai agenției a reușit să aducă primul aur la Cannes Lions pentru o agenție independentă din România (Jazz Communication), un alt Silver Lion în anii următori și nouă intrări pe shortlisturi, precum și alte zeci de premii la festivaluri locale și internaționale: D&AD, SABRE, Golden Hammer, Effie (Grand Effie și alte zeci de Gold, Silver și Bronze), Internetics, Webstock și numeroase distincții Romanian PR Award.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…