Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2021
Reading Time: 4 minuteInternetics, festival ce premiază inteligența digitală și excelența în comunicarea online, și-a desemnat câștigătorii în cadrul Galei de Premiere Internetics 2021, un proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. În cadrul evenimentului au fost oferite 36 de trofee, dintre care un Grand Prix, 12 trofee de Aur și 20 trofee de Argint.
Trofeul Agenția Anului a revenit agenției Jam Session cu 5 trofee obținute și alte 5 nominalizări. KFC România și Tazz by eMAG, aflate la egalitate de puncte, au primit titlul de Digital Client of the Year.
Cea de-a 21 – a ediție a Internetics a premiat in total 16 agenții: Cheil Centrade, Curtea Veche Publishing, Digitas România, GLITCH, Golin România, Grapefruit, Jam Session Agency, Kubis, L2 Agency, Leo Burnett România, MRM România, MSL The Practice, Publicis România, Saatchi & Saatchi + The Geeks, Sector 7 HUB și SPIDER Group.
Top 3 agenţii include: 1. Jam Session Agency; 2. MRM România; 3. Leo Burnett România, iar topul clienților arată astfel: 1. Tazz by eMAG; 2. KFC România; 3. Ferrero România.
Jam Session Agency a fost desemnată Agenția Anului, câștigând premii pentru lucrările „When the cravings hit, Tazz delivers.” (Grand Prix în categoria Digital Campaigns, Gold în secțiunea „E-commerce” și nominalizare în secțiunea „Online Branded Content” din categoria Digital Strategies), „Craving Science Show” (un trofeu de Aur în secțiunea „Retail”), „ING 7 Fix – Discuss & Destroy” (un trofeu de Argint în secțiunea „Best Website Content” și o nominalizare în secțiunea „Services”), „Wine Strangers” (un trofeu de Argint în secțiunea „Retail”). De asemenea, agenția a mai obținut 3 nominalizări pentru campania „Tazz delivers (almost) anything”, în secţiunile „Viral Video”, „Online Branded Content” si „E-Commerce.”
Proiectul „Freshly Prepared (AltKFC)”, realizat împreună cu Golin România, i-a adus agenției MRM România două trofee de Aur în secțiunile „Retail” și „Influencer Marketing”, în timp ce proiectul „Cancelled Events (ROM Buzz launch)” a primit un trofeu de Aur în secțiunea „Social Media Special Mechanics” și unul de Argint în secțiunea „Brand Associated Communities”. Câte un trofeu de Argint au primit și campaniile „Slightly more online, same KFC taste” (în secțiunea „Retail”) și „A Job for Santa” în secțiunea „Digital Brand Experience”, secțiune unde a fost nominalizată și campania „Spicy Legend”.
Leo Burnett România a obținut cu lucrarea „SLEEP TIGHT, LITTLE FIGHTER!” un trofeu de Aur (în secțiunea „Brand Built Communities”), unul de Argint (în secțiunea „Social Media Special Mechanics”) și o nominalizare în secțiunea „FMCG –Non Food”. De asemenea, „The Online Park” a primit un trofeu de Aur în secțiunea „Online Branded Content” și unul de Argint în secțiunea „Services”.
Câștigători ai trofeelor de Aur au fost și: Publicis România & Digitas România pentru proiectul „Heroes of Imaginary Worlds”, în secțiunile „Online Branded Content” și „Digital Brand Experience”, Cheil Centrade pentru „Guilt Gifts Puppetry” în secțiunea „Social Campaigns”, GLITCH pentru proiectul „The Morality Stoplight” în secțiunea „Art, Culture, Media and Entertainment”, Curtea Veche Publishing pentru „BOOK A VAX” din secțiunea „Viral Non Video”.
Competiţia a avut şi un set de premii speciale:
- Best Use of Technology: „Creative Hacks by Mirinda”/ L2 Agency, brand: Mirinda
- Premiul special YouTube – YOUTUBE ADS LEADERBOARD: „Vodafone Flex – Abonamentul mereu gata de schimbare” dezvoltat de McCann Worldgroup România pentru Vodafone
- Premiul special YOUTUBE ADS LEADERBOARD PEOPLE’S CHOICE acordat campaniei „Noua Dacia Duster este aici!” . Agenţie media: OMD România
- Trofeul Special – Trăiască Capra Vecinului: primit de Jam Session Agency pentru proiectul „TAZZ DELIVERS (ALMOST ANYTHING)”, brand: Tazz by emag
Pentru lista completǎ a câştigǎtorilor puteţi accesa site-ul oficial al festivalului: www.internetics.ro.
Gala de Premiere Internetics a fost prezentată de Andi Moisescu, căruia i s-au alăturat invitați speciali pe parcursul serii, prin transmisiune live și în studio. Ediția nr. 21 Internetics s-a desfășurat online sub tema PIONEERING THE FUTURE. În acest an, Internetics a propus o conversație despre inovație: rolul noilor tehnologii în industriile de comunicare și marketing, invitând la dialog o serie de profesioniști care s-au alăturat cu propria expertiză în cadrul celor două discuții online care au precedat Gala de Premiere: „21 Questions with Hugo Veiga”, cu Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer la AKQA São Paulo şi Matei Psatta, co-founder TPS Engage şi „Meet the Pioneers. NFT Creators are here to stay (?)”, cu Silviu Faiăr, Wanda Hutira si Tammy Lovin.
Atât evenimentul de premiere, cât și discuțiile (21 Questions with Hugo Veiga și Meet the Pioneers. NFT Creators are here to stay (?) ) au fost transmise live pe pagina de Facebook Internetics.
Gala de Premiere poate fi revăzută aici.
Parteneri Internetics 2021:
Un proiect: The Institute
Partener Principal: UniCredit Bank
Parteneri: Coca-Cola, Absolut, YouTube
Parteneri media: Biz, IQAds, Smark, Paginademedia.ro, spotmedia.ro
Creaţie: ACME Industries
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care stabilește standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategicǎ. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz