Izolarea socială crește rata de utilizare a TikTok
Reading Time: < 1 minutNormele de izolare impuse în această perioadă au efecte și asupra ratei de utilizare a rețelelor de socializare ale momentului. TikTok a devenit cea mai descărcată aplicație non-game din lume cu peste 115,2 milioane de instalări în luna martie, arată o analiză a agenției de influencer marketing Mediakix. Pentru a avea un reper de comparație, analiza arată că platforma Instagram ajungea la descărcări medii de 111.5 milioane doar trimestrial în 2019.
Astfel, TikTok crește din ce în ce mai mult, devenind una dintre cele mai populare platforme de social media din lume în numai doi ani de la lansare. Pe zona de influnecer marketing, Instagram, estimată la peste 1,7 miliarde de dolari și cu peste o jumătate de milion de postări sponsorizate numai anul acesta este considerată cea mai importantă platformă de influencer marketing la momentul acesta.
Instagram are în continuare o audiență mai mare decât TikTok, 1,8 miliarde de utilizatori (Instagram) față de 1 miliard de utilizatori (TikTok) la nivel global, însă rata de creștere a acesteia din urmă este considerabil mai mare decât ce pe care o are Instagram. În februarie 2020, a crescut cu 96,5% numărul de instalări ale platformei TikTok comparativ cu numărul de descărcări din februarie anul trecut. În plus, analiza Mediakix arată că în această perioadă de carantină mulți instagrameri și-au făcut și conturi pe TikTok din dorința de a găsi noi forme de diverstisment pentru ei înșiși și comunitățile lor.
Foto: © Bigtunaonline | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz