Business

Ivatherm: vânzări cu 46% mai mari în primele 5 luni ale anului 2020

Reading Time: 2 minute

Ivatherm a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 46% în primele cinci luni ale anului 2020 în raport cu aceeași perioadă a anului trecut și estimează că la finalul acestui an va ajunge la vânzări de 20 de milioane de lei, în creștere cu 50% față de 2019, în ciuda efectelor pandemiei Covid-19.

“În contextul actual, există două tendințe noi în ceea ce privește obiceiurile consumatorilor. Anxietatea și preocuparea crescută față de sănătate schimbă felul în care alegem produsele pe care le consumăm. Preferințele consumatorilor se îndreaptă tot mai mult spre produse sigure de farmacie, testate pentru eficiență și siguranță. Pe de altă parte, există o tendință nouă de întoarcere la produse care utilizează resursele locale, așa cum este și cazul nostru”, a spus Rucsandra Hurezeanu, fondator și CEO al Ivatherm.

Ivatherm este cea mai mare companie românească de dermato-cosmetice, cu o cotă de 10% pe piața cosmeticelor de farmacie și o prezență internațională în 12 țări.

Produsele de îngrijire a pielii Ivatherm sunt concepute împreună cu cercetători francezi și fabricate după formule originale ce conțin cei mai moderni și inovatori activi cosmetici. Toate produsele conțin apă termală Herculane cu excelente proprietăți calmante și antiiritante pentru piele, demonstrate cu studii clinice de-a lungul celor 15 ani de existență a companiei. Cosmeticele Ivatherm sunt prescrise și recomandate de medicii dermatologi în tratarea afecțiunilor pielii, cum sunt acneea, rozaceea, dermatita atopică, dermatita seboreică, pielea uscată, pielea sensibilă.

În noul context, Ivatherm a lansat pe piață de la sfârșitul lunii aprilie primele geluri pentru dezinfectarea mâinilor și soluții biocide. De asemenea, compania a donat cadrelor medicale din spitale dezinfectanți, dar și produse hidratante pentru protejarea și îngrijirea mâinilor afectate de soluțiile pe bază de alcool.

În luna martie a acestui an, Ivatherm a fost invitată de către Cosmetics Europe și BBC să participe la proiectul editorial “Essentials for daily life”, care explorează inovația și tendințele din sectorul cosmetic european într-o serie de 15 filme documentare. 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Maxim istoric de Black Friday 2024 prin canalele Băncii Transilvania

Numărul tranzacțiilor realizate prin canalele Băncii Transilvania – cu cardurile BT și la POS-urile băncii – a ajuns la maxim…

19 ore ago

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

23 de ore ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

2 zile ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

2 zile ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

2 zile ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

2 zile ago