Ivatherm: vânzări cu 46% mai mari în primele 5 luni ale anului 2020
Reading Time: 2 minuteIvatherm a înregistrat o creștere a vânzărilor cu 46% în primele cinci luni ale anului 2020 în raport cu aceeași perioadă a anului trecut și estimează că la finalul acestui an va ajunge la vânzări de 20 de milioane de lei, în creștere cu 50% față de 2019, în ciuda efectelor pandemiei Covid-19.
“În contextul actual, există două tendințe noi în ceea ce privește obiceiurile consumatorilor. Anxietatea și preocuparea crescută față de sănătate schimbă felul în care alegem produsele pe care le consumăm. Preferințele consumatorilor se îndreaptă tot mai mult spre produse sigure de farmacie, testate pentru eficiență și siguranță. Pe de altă parte, există o tendință nouă de întoarcere la produse care utilizează resursele locale, așa cum este și cazul nostru”, a spus Rucsandra Hurezeanu, fondator și CEO al Ivatherm.
Ivatherm este cea mai mare companie românească de dermato-cosmetice, cu o cotă de 10% pe piața cosmeticelor de farmacie și o prezență internațională în 12 țări.
Produsele de îngrijire a pielii Ivatherm sunt concepute împreună cu cercetători francezi și fabricate după formule originale ce conțin cei mai moderni și inovatori activi cosmetici. Toate produsele conțin apă termală Herculane cu excelente proprietăți calmante și antiiritante pentru piele, demonstrate cu studii clinice de-a lungul celor 15 ani de existență a companiei. Cosmeticele Ivatherm sunt prescrise și recomandate de medicii dermatologi în tratarea afecțiunilor pielii, cum sunt acneea, rozaceea, dermatita atopică, dermatita seboreică, pielea uscată, pielea sensibilă.
În noul context, Ivatherm a lansat pe piață de la sfârșitul lunii aprilie primele geluri pentru dezinfectarea mâinilor și soluții biocide. De asemenea, compania a donat cadrelor medicale din spitale dezinfectanți, dar și produse hidratante pentru protejarea și îngrijirea mâinilor afectate de soluțiile pe bază de alcool.
În luna martie a acestui an, Ivatherm a fost invitată de către Cosmetics Europe și BBC să participe la proiectul editorial “Essentials for daily life”, care explorează inovația și tendințele din sectorul cosmetic european într-o serie de 15 filme documentare.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz