Categories: Antreprenori

Iulian Stanciu se lanseaza in moda

Reading Time: 2 minute

eMAG a inclus in portofoliu o noua categorie de produse – haine si accesorii, lanseaza un brand propriu de fashion si intentioneaza sa deschida o scoala de design in moda.

In prezent, retailerul vinde peste 14.000 de articole vestimentare si accesorii, urmand ca in sezonul urmator, gama sa fie extinsa la 25.000 de articole.

Geaca de piele pentru barbati marca RELEASE

In categoria Fashion se regasesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Oferta de branduri listate va fi extinsa in mod constant

In primul an de la lansare, eMAG Fashion isi propune sa onoreze peste 150.000 de comenzi, in valoare totala de 7,5 milioane de euro.

Clientii categoriei Fashion beneficiaza de livrare rapida din stoc, call center dedicat 24/7 si serviciul de retur in 30 zile. Toti clientii vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.

“Strategia categoriei urmareste conceptul de Fresh Fashion, al carui public isi doreste sa fie la moda, cauta produse de calitate, pe care vrea sa le aleaga in liniste, de acasa sau de la birou si sa economiseasca timp si bani comandand online”, a declarat Iulian Stanciu, director general, eMAG. 

Odata cu introducerea categoriei Fashion, retailerul lanseaza si brandul propriu – Release,  sub care va oferi clientilor sai mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si incaltaminte in tendinte. Notele definitorii ale brandului Release sunt affordable chic, new, trendy, astfel incat fiecare client va gasi cel putin un stil care sa i se potriveasca.

Iulian Stanciu, Director General, eMAG

Prin lansarea noului proiect Iulian Stanciu isi propune sa incurajeze tinerii creatori din Romania sa contribuie la realizarea colectiilor Release si sa aiba guest designers pentru fiecare sezon. In plus, are in plan dezvoltarea unei scoli dedicate tinerilor designeri, „Scoala de talente Fashion”.

eMAG nu se afla la prima abordare a domeniului educational. De-a lungul timpului, a dezvoltat programe de training de specialitate diferentiate pe categorii de angajati, precum si cea mai mare Academie din mediul privat. Totodata, eMAG ofera singurul MBA specializat pe ecommerce din Romania cu profesori experimentati in business-ul international.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Grupul PPC pregătește investiții de 10,1 miliarde de euro pentru următorii 3 ani

Grupul PPC prezintă noile obiective, actualizate și majorate, din Planul Strategic pentru perioada 2025-2027, cu scopul de a deveni o…

4 ore ago

Maria Gheorghiu, fondatoare OvidiuRO: „România se transformă în țara pe care ne-o dorim cu toții”

Asociația OvidiuRO a lansat de curând, împreună cu Kaufland România, inițiativa națională „Prinde gustul lecturii”, o campanie dedicată cultivării obiceiului…

6 ore ago

Investiție de 400.000 de euro în tehnologie dentară: Dental Elite își extinde rețeaua cu a patra clinică

Dental Elite, lanț de clinici ce oferă tratamente dentare complete în București și Brașov, se extinde prin lansarea celei de-a…

6 ore ago

Moromeții 3 a debutat la premiera de gală cu sala plină

Unul dintre cele mai așteptate filme ale anului, Moromeții 3, a avut premiera miercuri 13 noiembrie, în Sala „Ion Caramitru”…

6 ore ago

LooLoo Kids primește al doilea „buton de diamant” din partea YouTube pentru canalul său în limba spaniolă

YouTube anunță acordarea celui de-al doilea „buton de diamant” pentru LooLoo Kids, de această dată pentru canalul său în limba…

8 ore ago

Dezvoltarea unei societăți de avocatură prin echipe specializate în nișe de drept

JGV și Asociații este societatea de avocatură care și-a orientat activitatea spre arii de practică specifice, creând echipe mixte și…

8 ore ago