Antreprenori

Iulian Stanciu se lanseaza in moda

31 mart. 2015 2 min

Iulian Stanciu se lanseaza in moda

Reading Time: 2 minute

eMAG a inclus in portofoliu o noua categorie de produse – haine si accesorii, lanseaza un brand propriu de fashion si intentioneaza sa deschida o scoala de design in moda.

In prezent, retailerul vinde peste 14.000 de articole vestimentare si accesorii, urmand ca in sezonul urmator, gama sa fie extinsa la 25.000 de articole.

Geaca de piele pentru barbati RELEASE
Geaca de piele pentru barbati marca RELEASE

In categoria Fashion se regasesc branduri locale precum Nissa, Raspberry, Carmencita, TinaR, Lashez, Otter, Madame, Condur, Meli Melo, si branduri internationale, precum Little Mistress, Selected, Menbur, Aldo, Lacoste, Guess, Lucien Piccard, Caravelle, Celio, YVY Bags, Yepme. Oferta de branduri listate va fi extinsa in mod constant

In primul an de la lansare, eMAG Fashion isi propune sa onoreze peste 150.000 de comenzi, in valoare totala de 7,5 milioane de euro.

Clientii categoriei Fashion beneficiaza de livrare rapida din stoc, call center dedicat 24/7 si serviciul de retur in 30 zile. Toti clientii vor beneficia de retur simplu, cu pick-up-ul curierului.

“Strategia categoriei urmareste conceptul de Fresh Fashion, al carui public isi doreste sa fie la moda, cauta produse de calitate, pe care vrea sa le aleaga in liniste, de acasa sau de la birou si sa economiseasca timp si bani comandand online”, a declarat Iulian Stanciu, director general, eMAG. 

Odata cu introducerea categoriei Fashion, retailerul lanseaza si brandul propriu – Release,  sub care va oferi clientilor sai mini-colectii vestimentare ce se vor schimba la fiecare doua luni, dar si incaltaminte in tendinte. Notele definitorii ale brandului Release sunt affordable chic, new, trendy, astfel incat fiecare client va gasi cel putin un stil care sa i se potriveasca.

Iulian Stanciu_Director_General eMAG
Iulian Stanciu, Director General, eMAG

Prin lansarea noului proiect Iulian Stanciu isi propune sa incurajeze tinerii creatori din Romania sa contribuie la realizarea colectiilor Release si sa aiba guest designers pentru fiecare sezon. In plus, are in plan dezvoltarea unei scoli dedicate tinerilor designeri, „Scoala de talente Fashion”.

eMAG nu se afla la prima abordare a domeniului educational. De-a lungul timpului, a dezvoltat programe de training de specialitate diferentiate pe categorii de angajati, precum si cea mai mare Academie din mediul privat. Totodata, eMAG ofera singurul MBA specializat pe ecommerce din Romania cu profesori experimentati in business-ul international.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: