Marketing Interviuri

Iulia Iana, HILS Development: Oferte pe măsura așteptărilor

20 sept. 2024 2 min

Iulia Iana, HILS Development: Oferte pe măsura așteptărilor

Reading Time: 2 minute

Pe o piață competitivă, secretul succesului HILS Development este dat de modul în care își gândește și promovează oferta de apartamente noi, după cum explică Iulia Iana, Head of Marketing, în interviul acordat Biz.

Cum căutați să diferențiați proiectele HILS Development de altele existente pe piață?

Piața imobiliară din București este extrem de competitivă, însă atunci când ai un produs care trece cu succes testul calității într-o comunitate de peste 25.000 de locuitori, este evident că avem o rețetă câștigătoare.

Strategia HILS Development a fost mereu de a crea comunități, nu doar apartamente, prin urmare întotdeauna proiectele noastre au o componentă de mixed-use prin care oferim locuitorilor din cartierele create acces la spații verzi, servicii precum cafenele, supermarketuri, clinici medicale, farmacii și alte facilități esențiale unei comunități. În plus, o politică de prețuri corect construită, corelată la valoarea reală a pieței reprezintă un alt element distinctiv în sectorul rezidential. Strategiile de marketing și comunicare sunt elaborate de o echipă mixtă, asigurându-ne că obiectivele noastre sunt nu doar atinse, ci și realizabile.

Cât de mult contează certificările pe care căutați să le aveți în decizia clienților?

Certificările joacă un rol important în decizia clienților, în special în contextul creșterii conștientizării asupra mediului și a stilului de viață sustenabil. Proiectul nostru HILS Sunrise, care a obținut pre-certificarea GREEN HOMES, reflectă angajamentul nostru de a construi spații care care oferă confort și respectă mediul înconjurător.

Inovațiile precum structura eficientă energetic, fațada ventilată, ferestrele tripan, panourile fotovoltaice și spațiile verzi bine gândite sunt factori care atrag clienții și care le pot oferi inclusiv avantaje financiare, proiectul HILS Sunrise fiind eligibil pentru achiziție prin credite de tip Ipoteca Verde, ce sunt mult mai avantajoase financiar.

Ce strategii de promovare folosiți și la care răspund cel mai bine consumatorii români?

Strategiile noastre de promovare combină marketingul digital, campaniile de publicitate targetate și comunicarea directă. Ne bazăm pe platformele online pentru a ajunge la un public larg, iar campaniile noastre sunt personalizate pentru a răspunde nevoilor fiecărui segment de clienți. De asemenea, organizăm evenimente și vizionări dedicate, care permit potențialilor clienți să experimenteze direct calitatea proiectelor noastre. Consumatorii români răspund pozitiv la transparență și la ofertele clare. O abordare personalizată și un suport constant pe parcursul procesului de achiziție sunt de asemenea apreciate și contribuie la succesul strategiilor noastre.

Care sunt planurile HILS Development pentru următorii ani?

HILS Development își propune să continue viziunea de a construi pentru comunitate, concentrându-se pe proiecte sustenabile, bine conectate și dotate cu facilități moderne. Toate proiectele noastre sunt gândite în jurul conceptului de „oraș de 15 minute”, asigurând acces facil la infrastructura de transport, spații verzi locuri de joacă, precum și la servicii esențiale precum centre comerciale, instituții educaționale și clinici medicale.

În următorii cinci ani, ne așteptăm ca piața imobiliară să rămână o opțiune sigură de investiție, atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii, deși va rămâne sensibilă la schimbările economice și legislative. Ne concentrăm pe dezvoltarea de clădiri sustenabile, cu impact redus asupra mediului, care oferă locuitorilor acces la soluții de economisire a resurselor, cum ar fi energia regenerabilă și consumul redus. Pe măsură ce piața evoluează, anticipăm un interes crescut pentru spațiile moderne, cu finisaje contemporane și facilități excepționale, pe care ne străduim să le integrăm în fiecare dintre proiectele noastre.

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 386 (16 septembrie – 16 octombrie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: