Isuzu: demaraj puternic pe piața din România
Reading Time: 2 minuteVânzările de autobuze Isuzu s-au dublat anul trecut în România, comparativ cu media ultimilor trei ani, iar Anadolu Isuzu plănuiește să se dezvolte în continuare pe piața locală
De la începutul activității în România, acum aproximativ 20 de ani, Anadolu Isuzu a comercializat mai bine de 1.500 de autobuze, care deservesc în momentul de față locuitori din orașe precum Iași, Sibiu sau Constanța. Anadolu Isuzu este unul dintre cei mai importanți jucători la nivelul întregii piețe locale de transport public, cota de piață a companiei în România fiind de aproape 15%. Isuzu este compania din Turcia cu cel mai mare număr de vehicule comercializate pe plan local.
Cel mai popular model comercializat pe plan local este Isuzu Citiport, iar unul din proiectele care a contribuit la succesul companiei pe plan local în 2018 este livrarea a 104 autobuze Isuzu Citiport către Primăria Constanța. Vehiculele, distinse la Busworld 2015 cu premiul „Cele mai confortabile și ergonomice autobuze din Europa”, se află deja în circulație pe străzile din acest oraș. Cu o lungime de 12 metri, fiecare din cele 104 autobuze Isuzu Citiport pot transporta în condiții de siguranță deplină și confort cel mult 102 pasageri, iar șoferii au beneficiat de sesiuni de training-uri, din partea echipei de experți Anadolu Isuzu, pentru ca tranziția la noile modele de vehicule să se facă ușor și firesc.
Pe plan local, distribuitorul autobuzelor Isuzu este compania Anadolu Automobil Rom, care a fost fondată acum 19 ani în București. Recent, compania a devenit liderul segmentului de autobuze pentru transport public, oferind unul din cele mai bune rapoarte calitate/preț existente pe piață. Mai mult, calitatea serviciilor de after-sales este excelentă: distribuitorul local oferă servicii pe o suprafață de 5.000 metri pătrați, având 55 angajați și o capacitate mare de piese de schimb pe stoc, avantaje datorită cărora oferă asistență tehnică rapidă.
Compania internațională Anadolu Isuzu operează în 44 țări de pe întreg globul, iar obiectivul acesteia este să ajungă la aproximativ 60 țări până în 2020, propunându-și să ofere în continuare vehicule și servicii sigure și să vină în întâmpinarea dorințelor consumatorilor într-o modalitate rapidă și sustenabilă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz