Interviuri Marketing

Irina Savu, Leo Burnett Bucharest: Date relevante cu impact în business

21 dec. 2022 2 min

Irina Savu, Leo Burnett Bucharest: Date relevante cu impact în business

Reading Time: 2 minute

Inflation Tracker a fost gândit pentru informare în timp real cu privire la modul în care se schimbă comportamentul de cumpărare și consum, pe măsură ce inflația crește. Astfel, clienții primesc lunar informații pentru categoriile în care activează, iar departamentul de strategie are la dispoziție date proaspete pe baza cărora poate veni cu idei proactive, care să întâmpine comportamentul real al consumatorilor.

Irina Savu, Data Intelligence Director, Leo Burnett Bucharest, ne-a povestit despre acest tool revoluționar, dar și despre alte soluții de date esențiale în marketing.

Cât de important este pentru companii să dețină datele și informațiile cele mai potrivite pentru a avea succes în comunicare în această perioadă?

Mai importante decât deținerea acestor informații sunt analiza și interpretarea lor, pentru generarea unor concluzii acționabile în timp real. Și acesta este principalul obiectiv al departamentului de Data Intelligence din Leo Burnett Bucharest. Traversăm o perioadă dificilă în care eficiența nu este un deziderat, ci o condiție. Iar în ultimele 6 luni am depus eforturi considerabile pentru a ne adapta soluțiile de date la contextul actual.

Cum este diferit Inflation Tracker de tot ceea ce există în piață în acest moment?

Tracker-ul de inflație a fost lansat în premieră în România în luna aprilie. Principalul său atu este faptul că analiza este făcută pe fiecare industrie în parte, în linie cu specificul său. De asemenea, datele sunt colectate lună de lună și analizate rapid, astfel încât clienții noștri să aibă informația proaspătă și relevantă pentru a lua decizii imediate.

Ce vă propuneți pentru 2023?

În 2023, focusul nostru va fi pe soluții de date cu impact în business. Lucrăm deja intens pe analize de MMM (Media Mix Modelling) și am îmbunătățit tool-ul nostru Business Compass, care analizează poziția brandului în categorie și estimează evoluția KPIs de business în corelație cu investițiile în comunicare. Avem un portofoliu deja extins, de la soluții de Churn Analysis, la tool-uri de analiză și eficientizare ale execuțiilor creative sau de UX. Și acesta este doar începutul.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: