Publicitate MarComm Stiri

Ioana Zamfir, reprezentanta României în Grand Jury Gerety Awards 2025

3 dec. 2024 3 min

Ioana Zamfir, reprezentanta României în Grand Jury Gerety Awards 2025

Reading Time: 3 minute

Ioana Zamfir, CCO al MRM România, este singura reprezentantă a României în recent anunțatul Grand Jury al Gerety Awards 2025, alături de alți lideri respectați din industriile de publicitate și marketing.

„Gerety reunește un grup excepțional de jurați la nivel mondial pentru a evalua munca dintr-o perspectivă puternică și unică”, a declarat cofondatorul Lucía Ongay. „Criteriile noastre sunt clare: acordăm prioritate originalității ideilor creative și excelenței execuției lor. Suntem dornici să recunoaștem cele mai bune campanii și suntem deja curioși să aflăm ce va selecta juriul.” 

În 2025, Gerety Awards vor fi jurizate prin sesiuni în 15 locații, inclusiv din Milano. Mai mult de atât, peste 45 de țări vor fi reprezentate în juriul acestei ediții. Jurații din juriul executiv for fi anunțați anul viitor. Fiecare sesiune de juriu executiv va selecta Agenția Anului din fiecare țară, dintre intrările din categoria de Agenția a Anului.

Gerety Awards 2025 se deschide pentru înscrieri și va anunța întregul juriu în ianuarie.

Gerety Awards 2025 Grand Jury

Alături de Ioana Zamfir fac parte din Marele Juriu următorii:

Anu Igoni, ECD & Partner Bob the Robot FINLANDA

Nwakaego Boyo, Founder, Ex Producer & CEO Temple Productions NIGERIA

Paula Gaviria, Founder and CEO Marketing & Innovation COLUMBIA

Kelly Pon, CCO BBH CHINA

Hope Nardini, Global ECD Grey SUA

Ute Poprawe, Non-Executive Chairwoman DDB Frankfurt GERMANIA

Andrea Quaye, Marketing Director Heineken SOUTH AFRICA

Karen Ovseyevitz, President Latina America Porter Novelli MEXIC

Jin Yang, Creative Partner Leo Burnett TAIWAN

Tiffany Rolf, Chair & Global CCO RGA SUA

Ioana Zamfir, CCO MRM ROMANIA

Menaka Menon, President & Managing Partner, Growth & Strategy DDB Mudra Group INDIA

Kavi Rajapaksha, CMO Sunshine Consumer Ltd SRI LANKA

Diana Triana, CCO DENTSU Creative COLUMBIA

Atiya Zaidi, CCO/CEO, BBDO PAKISTAN

Marilou Aubin, Partner & ECD lg2 CANADA

Stefania Siani, CEO & COO Serviceplan ITALIA

Kristin Cohen, Global Head of Product DDB Worldwide SUA

Anke Herbener, Founder & CEO Digital Changers GERMANIA

Kopal Naithani, Founder/ Director Superfly Films INDIA

Tan Tze Kiat, CEO BBDO Asia CHINA

Cecilie Oberg, Senior Creative Accenture Song DANEMARCA

Nayla Tueni, CEO & Editor-in Chief, An-Nahar and Annahar Arabi at Annahar media group LIBAN

Luciana Olivares, CEO & Founder Boost Brand Accelerator PERU

Alina Mirzaeva, Founder and CEO Synthesis UZBEKISTAN

Carolina Carmona, Marketing Manager Falabella COLUMBIA

Lali Koehler, Global President, Craft Worldwide SUA

Simone Tam, Group CEO Dentsu HONG KONG

Jolene Dsouza, Group Strategy Director Special Group NOUA ZEELANDĂ

Suzzane Zhang VP, MW Advisory, APAC & Head of Strategy McCann Worldgroup CHINA

SooHee Yang, CCO Publicis Groupe COREEA DE SUD

Gry Sætre, Founder & Executive Producer Tangrystan NORVEGIA

Vuyo Henda, Chief Marketing Officer Spur Corp AFRICA DE SUD

Jo-ann Robertson, CEO Global Markets Ketchum UK

Helena Henneveld, Luxury Senior Brand Manager Tequila| Northern Europe Diageo OLANDA

Klaartje Galle, CCO VML BELGIA

Waithera Kabiru, Africa Digital Hub – Lead Diageo KENIA

Elina Kettunen, Senior Creative / Copywriter N2 Creative FINLANDA

Suzanne Powers, Founder & CEO Powers Creativity SUA

Maria Lashari, Founder + Creative Director 1000WORLDS SUEDIA

Oriane (Abouattier) Canfrin, Head of Marketing and Communications Ecobank COASTA DE FILDEȘ

Yuliya Tushina, Managing Director, GForce Grey KAZAKHSTAN

Tammy Sheu, CEO BNBALOON TAIVAN

Maja Sand-Grimnitz, Member Board of Directors Asetek DANEMARCA

Rifah Qadri, Executive Director Marketing easypaisa PAKISTAN

Kimberly Paige, EVP, Chief Marketing Officer Paramount SUA

Numite după Frances Gerety, copywriter-ul care în 1948 a inventat sloganul „A diamond is forever”, Gerety Awards reunesc un juriu pentru a selecta ce este mai bun în publicitate dintr-o perspectivă puternică, creând un etalon care este relevant pentru realitatea pieței, toate redefinind în același timp standardul la care publicitatea a fost în mod tradițional menținută.

Array

Articole pe aceeași temă: