MarComm

Ioana Romanescu e primul ambasador de brand român al Debic, brand mondial de produse lactate pentru profesioniști

Reading Time: 3 minute

Ioana Romanescu, antreprenor și fondator Cupcake Philosophy, intră în rețeaua internațională de ambasadori Debic, brandul de produse lactate destinate profesioniștilor, aflat în top 3 la nivel mondial, cu o istorie de peste 100 de ani.

Ioana Romanescu este primul Pastry Chef care devine imaginea brandului în România, printr-un parteneriat ce reprezintă și o recunoaștere a standardului cofetăriei din România și a profesioniștilor din această industrie.

Decizia de numire a Ioanei Romanescu ca ambasador Debic, în scopul promovării produselor de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România, a fost determinată de conceptul modern și elegant pe care Ioana îl practică în cofetărie, precum și de experiența sa de antreprenor.

Prin colaborarea cu Ioana Romanescu, Debic își dorește să promoveze produsele de calitate în rândul profesioniștilor din cofetărie și patiserie din România, dar și să cunoască mai bine nevoile industriei locale.

„Avem o comunitate foarte bine dezvoltată de ambasadori în toată lumea, iar Ioana Romanescu este primul Ambasador Debic în România. Ne-am dorit foarte mult să lucrăm împreună și credem că această colaborare îi va oferi Ioanei accesul la comunitatea noastră mondială de ambasadori, prin împărtășirea de experiențe, bune practici, inspirație și motivație. De asemenea, colaborarea cu Ioana în România ne va permite să fim mai aproape de industria românească de cofetărie, de comunitatea de patiseri și cofetari români și să ne adaptăm mai bine cerințelor și nevoilor acestora.”

Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic

Ioana Romanescu, prima româncă absolventă a Programului „Pastry Innovation & Wellness” de la Institutul Le Cordon Bleu

Ioana Romanescu este absolventă a uneia dintre cele mai prestigioase școli de patiserie din lume, Le Cordon Bleu – Paris, considerată cea mai mare rețea de școli culinare și de ospitalitate din lume, cu mai mult de 35 de institute aflate în 20 de țări. Mai mult, antreprenorul este prima absolventă din România a Programului ”Pastry Innovation & Wellness” din cadrul Institutului, conceput pentru a oferi o educație culinară ce pune accent pe inovație și creativitate.

În 2014, Ioana Romanescu a fondat Cupcake Philosophy, business care a depășit 1 milion de euro cifră de afaceri în cei 8 ani de la înființare, iar în prezent are un portofoliu ce include peste 200 de deserturi elegante și inovatoare. Pastry Chef Ioana Romanescu este în prezent trainer și mentor pentru cei care vor să se specializeze în arta deserturilor, susținând cursuri de formare în industria HoReCa și contribuind la dezvoltarea următoarei generații de cofetari și patiseri.

„Admirăm creațiile Ioanei pentru că sunt complexe și foarte echilibrate în același timp. Sunt elegante și atractive din punct de vedere vizual, însă fără a te copleși. În plus, Ioana are un background solid în spatele conceptului și modelului ei de business. Toate acestea sunt exemple care confirmă talentul inedit al Ioanei și care ne-au determinat să o alegem ca Brand Ambassador în România.”

Natalyia Marchuk, International Account Manager Debic

În 2016, Cupcake Philosophy a reușit să fie furnizorul nunții anului 2016 din lumea sportului, precum și a două dintre nunțile desemnate ca „Best Weddings” în 2017. De asemenea, în 2022, Ioana Romanescu a fost desemnată „Cel mai bun Pastry Chef” la Gala Horeca Women Awards și a primit locul al II-lea la aceeași categorie, în cadrul Galei Horeca Awards.

„Mă regăsesc cu totul în motto-ul Debic, «Făcut pentru mâinile profesioniștilor», pe care am avut bucuria să-l descopăr în perioada studiilor la Institutul Le Cordon Bleu, atunci când am testat pentru prima dată produsele brandului. Am realizat că profesionalismul este o valoare pe care o împărtășim și de atunci am rămas fidelă produselor Debic pentru toate creațiile mele. Cred că deserturile de neuitat se construiesc cu ingrediente de calitate, iar în Debic am găsit nu doar un reprezentant pentru tot ceea ce înseamnă calitate superioară, cât și un partener de încredere. Sunt onorată că m-au ales să fac parte din familia lor de Brand Ambasadori formată din Pastry Chefs renumiți la nivel mondial. Reprezintă o confirmare a calității muncii din spatele a tot ceea ce am construit și, desigur, a profesionalismului din mâinile întregii mele echipe.”

Ioana Romanescu, Pastry Chef și fondator Cupcake Philosophy

Debic este sponsorul oficial al Coupe du Monde de la Pâtisserie (Cupa Mondială în Patiserie), unde sunt prezentate produse lactate de ultimă generație, inclusiv creme, unturi tradiționale și de specialitate (tehnice), cremă de brânză, deserturi pe bază de lactate gata de utilizare, înghețată și lapte. Debic este o marcă FrieslandCampina, companie internațională aflată în top 10 producători de lactate la nivel mondial, cu venituri de 11,5 miliarde de euro.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

25 de minute ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

54 de minute ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

2 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

5 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

6 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

8 ore ago