Interviuri Creativitate Interviuri & Opinii MarComm

Ioana Păunescu, Heist Industries: Creativitate cu personal touch

8 iul. 2022 2 min

Ioana Păunescu, Heist Industries: Creativitate cu personal touch

Reading Time: 2 minute

Continuăm discuția despre antreprenoriat creativ și deschidere de drumuri cu Ioana Păunescu, Client Service Director, care ne vorbește despre autenticitate, pionierat, energie și putere de lucru, precum și despre propriile perspective.

Care sunt provocările pionieratului în comunicare din experiența voastră?

Indiferent de domeniul în care activezi sau zona adusă în discuție, cred că provocările sunt aceleași, scalarea și periodicitatea sunt dife­rite. Le-aș spune mai degrabă pași firești, provocările evoluează în ritm cu piața și sunt permanente, cred că ăsta e unul din elementele definitorii ale industriei de comunicare.

Fiind cu și despre oameni, variabilele din ecuație sunt extrem de diverse, însă interdependente – societate, cultura organizațională sau idei creative. Mai cred și că în comunicare, atât individual, cât și la nivel de organizație, fiecare este pionier.

Creativitatea e în ADN-ul industriei și cred că asta transpare nu numai în ppt-uri și deployment, ci și în fiecare efort de client service. Călcăm cu toții pe urmele propriilor pași, iar paradigma se schimbă în permanență. Este un efort continuu de menținere a autenticității și clădire a relevanței într-un mediu atât de mobil.

Ioana Păunescu, Client Service Director la Heist Industries

Ce vă propuneți pentru acest an?  Pe ce servicii veți miza în principal și de ce?

Măcar o fărâmă din normalitatea pe rit vechi :) Mai puțin Teams, mai multe întrebări aruncate peste birou rezolvate în 2, nu 30 de minute. Dincolo de eficiență, cred că e important să ne uităm și mai mult în intern, unii la alții.

Ultimii doi ani au fost un tăvălug de schimbări și lipsă de predictibilitate, am alergat cu toții în toate părțile. Perioada aceasta a lucrat mult în defavoarea sentimentului de apartenență, luăm decizii preponde­rent tranzacționale, ne raportăm mai mult unii la alții din perspectiva de „resurse”.

Indiferent de departament, vorbim de o industrie creativă, abordarea este una personală, suntem mult mai puțin normați, așa încât este vital să ai în permanență carburant. Iar lucrul ăsta îmi pare imposibil fără conexiune umană. Reclădirea culturii organizaționale adaptate noului context și retenția cred că sunt vitale în perioada următoare. Fără eforturi în această zonă va fi extrem de dificil să vorbim de creșteri sustenabile pe verticală, atât din perspectiva internă, cât și în raport cu clienții.

Photo 99770601 © HAKINMHAN | Dreamstime.com

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 364 (16 iunie – 17 iulie 2022). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: