Categories: MarketingStiri

Ioana Mucenic paraseste Pastel

Reading Time: < 1 minut

Ioana Mucenic, Managing Partner si Head of Strategy al agentie Pastel, se retrage din agentie, dupa aproape 10 ani de la momentul la care a infiintat-o alaturi de Dana Nae Popa.

Agentia va fi condusa de Dana Nae Popa, actual managing partener & business developer, care isi propune sa continue pe traseul ascendent pe care agentia l-a avut constant in ultimii ani.

“Ioana va ramane o persoana importanta in istoria pastel si ii dorim mult succes pe mai departe. Astfel, la aproape 10 ani de la infiintare, agentia trece intr-o noua etapa. Astept cu entuziasm noile provocari, iar impreuna cu echipa puternica de la pastel, vom continua parcursul frumos de pana acum.”, a declarat Dana Nae Popa.

“Am creat pastel, alaturi de Dana, cand aveam 21 de ani. Au fost 10 ani grozavi, am muncit mult si am avut succesul pe care l-am sperat inca de la inceput. Intre timp, ne-am maturizat si am evoluat in directii diferite.”, a declarat Ioana Mucenic.

Ioana are o experienta de 13 ani in comunicare si management, dintre care aproape 10 in propria agentie. In acest timp, Ioana a asigurat si componenta strategica a clientiilor acesteia. Alaturi de echipa, a dezvoltat ample campanii de comunicare la nivel local si regional. Ioana este trainer certificat si membru al Charted Institute of Marketing.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

BNR menține rata dobânzii de politică monetară la nivelul de 6,50 la sută pe an

Rata anuală a inflației s-a mărit în iulie la 5,42 la sută, de la 4,94 la sută în luna iunie,…

4 ore ago

Începe Bucharest Gaming Week. Programul celor nouă zile de evenimente

Bucharest Gaming Week, cel mai mare și așteptat eveniment de gaming din România, debutează sâmbătă, 5 octombrie. Timp de nouă…

5 ore ago

Renault Emblème, o provocare pentru a realiza o mașină cu emisii reduse de carbon

Conceptul Renault Emblème reflectă viziunea companiei despre o mașină care face față provocării mobilității cu emisii reduse de carbon. Provocare…

6 ore ago

Revolut cere Meta să contribuie la rambursarea sumelor pierdute de victimele fraudelor de pe platformele sale. Facebook e în topul scam-urilor și în România

Revolut, fintech-ul cu peste 4 milioane de clienți în România și 45 de milioane la nivel global, cere companiei Meta…

7 ore ago

Biz 25 de ani: Un sfert de secol de business

Primii 25 de ani de Biz au fost marcați de o evoluție impresionantă a companiilor din România. În toți acești…

8 ore ago

Lidl își propune să ajungă la zero emisii până în 2050

Lidl se angajează să ajungă o companie cu zero emisii (Net-Zero), ca urmare a unor noi obiective ambițioase în ceea…

9 ore ago