Ioana-Ilie Dobre, responsabilă cu expansiunea Bringo în România
Reading Time: 2 minuteBringo a numit-o la conducerea companiei pe Ioana-Ilie Dobre care, din rolul său de Director General, este responsabilă de coordonarea și accelerarea expansiunii în România.
Odată cu venirea sa, BRINGO – platforma de e-commerce cu acoperire națională, servicii de personal shopping și livrare rapidă (în 90 de minute) sau cu ridicare din magazin prin Click & Collect – își consolidează echipa de profesioniști, dobândind expertiza necesară scalării business-ului, anunță compania, într-un comunicat de presă.
Bringo este una dintre aplicațiile cu Cel mai bun delivery din țară în 2020, conform Hospitality Culture Institute, o confirmare a serviciilor personalizate unice pe care platforma le oferă consumatorilor din 36 de orașe.
“Bringo este un start-up 100% românesc, pe care îl urmăream și admiram deja pentru profesionalismul și dinamismul său, dar și pentru modul excepțional în care a gestionat această perioadă foarte dificilă în care ne aflăm, devenind pentru foarte mulți dintre noi un partener de încredere prin care ne putem face cumpărăturile ușor și în siguranță. Sunt nerăbdătoare să continui extinderea platformei prin mărirea numărului de magazine cu care lucrăm, precum și prin extinderea serviciului în zona de livrare mâncare caldă, prin încheierea de parteneriate cu restaurante locale”, a declarat Ioana Ilie-Dobre, Director General Bringo.
Printre obiectivele Bringo care sunt gestionate de către Ioana și echipă se numără extinderea și consolidarea parteneriatelor existente, atragerea de noi parteneri din categoriile băcănie, igienă și cosmetice, sport, precum și construirea unei noi experiențe pentru consumator, prin listarea în aplicație a serviciilor de livrare mâncare din restaurante.
Ioana Ilie Dobre are peste 9 ani de experiență în crearea și gestionarea de echipe, precum și de business-uri din industrii în curs de dezvoltare. Înainte de a se alătura echipei Bringo, Ioana a ocupat poziția de Director General al Uber Eats, unde a coordonat întreaga operațiune a companiei în România, după ce, anterior, coordonase, timp de 1 an, activitatea de marketing a companiei. A debutat din poziția de social media marketing specialist în MSL The Practice, pentru ca la scurt timp după, să se alăture Procter & Gamble, unde a fost responsabilă de operațiunile de brand și e-commerce pe zona Europa de Sud-Est.
Bringo este o aplicație digitală de cumpărături online, prima de acest fel din țară, iar rețeaua Bringo numără 36 de orașe. Prin intermediul aplicației disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse puse la dispoziție de partenerii Bringo. Printre magazinele disponibile în aplicația Bringo se numără supermarket-uri și hipermarket-uri precum Carrefour, farmaciile SensiBlu și Dr. Max, drogheria DM, pet-shop-uri Animax, florării și mulți alții. Bringo livrează cumpărăturile la ușa clienților în doar 90 de minute de la plasarea comenzii sau, cu ridicare din magazin, prin Click & Collect.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz