Ioana Ciudin este noul Managing Director al iProspect
Reading Time: 2 minuteIoana Ciudin este noul Managing Director al agenției de digital performance iProspect, parte din Dentsu Aegis Network România. Ioana și-a început cariera în decembrie 2003 în Iași și a parcurs toate etapele unui profesionist în domeniu, de la asistent de marketing până la business owner și manager pentru proiecte importante de online din România.
Planul Ioanei pentru 2018 este de a construi o bază pentru un an 2019 în forță, cu obiectivul de creștere a veniturilor companiei cu 50%.
La nivel global iProspect este tier one Google partner și trusted alpha release Facebook partner, ceea ce oferă agenției un clar avantaj competitiv și o serie de beneficii unice: acces la o serie de aplicații cu capabilități superioare sau la informații despre piață la care puține companii din România au acces.
iProspect este o agenție globală full service de performance marketing. Printre clienți se numără adidas, Diageo, Hilton, Burberry, General Motors, H&M, Procter & Gamble, Gucci și Microsoft. Echipa iProspect lucrează într-o rețea de 4300 de angajați în peste 93 de birouri din 55 de țări.
Prezentă în România din 2015, iProspect are o echipă alcătuită din 8 specialiști în servicii de digital performace și colaborează cu clienți din toate domeniile precum Mondelez, Philips, Bonduelle, SuperBet etc., atât local cât și la nivel regional.
iProspect face parte din Dentsu Aegis Network, o filială deținută în totalitate de Dentsu Inc.
Parte a Dentsu Inc., Dentsu Aegis Network operează la nivel global 10 rețele de comunicare și activează în România cu 6 branduri: Carat, Amplifi (agentii de media), Kinecto-Isobar (agenție de digital advertising), iProspect (digital performance), Posterscope (agentie de outdoor) și The Story Lab (productie și distribuție de conținut premium).
La nivel mondial, Dentsu Aegis Network oferă clienților servicii de expertiză în media, comunicare digitală și servicii de creație publicitara. Dentsu Aegis Network are sediul central în Londra și operează în 145 de țări din întreaga lume, cu aproximativ 35.000 de specialiști dedicați.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz