Ioan-Iustin Vadana, Land of Web: Din orice încercare rămân experiențe prin care poți construi
Reading Time: 2 minutePornită în urmă cu cinci ani, având la bază un model de business orientat exclusiv către agenții de media și advertising și nu către clienții finali în mod direct, Land of Web a continuat și anul acesta, chiar și în condițiile actualei situații de criză, în aceeași direcție.
Echipa Land of Web asigură servicii de programare web și mobile, mentenanță, servicii de securitate și de GDPR și, de anul trecut, a dezvoltat un serviciu nou, pe care acum intenționeză să-l dezvolte și mai mult. Este vorba despre un serviciu de consultanță personalizată pentru fiecare agenție cu care lucrează. ”O astfel de implicare, prin care fiecare account din agențiile partenere primește asistență pentru proiectele digitale din partea unei echipe de dev dedicate, poate conduce nu numai la îmbunățirea relațiilor cu clienții existenți, ci și la dezvoltarea întregului portofoliu”, spune Ioan-Iustin Vadana, Managing Director al Land of Web. De asemenea, echipa își dorește să susțină și după finalizarea perioadei stării de urgență și mai mult decât până acum, prin consultanță și ore de dev, proiectele cu caracter social.
Impactul asupra businessului
În mod evident, ca în aproape toate businessurile, pandemia are efecte asupra cifrei de afaceri, panica și incertitudinea imobilizând o mare parte din bugetele alocate la începutul anului pentru proiectele mai mari. De asemenea, multe campanii și evenimente s-au amânat. Cu toate acestea, reprezentanții Land of Web sunt optimiști că vor reuși să depășească această perioadă și că au câteva experiențe din care pot învăța.
”Ne dorim împreună cu partenerii noștri să ajutăm clienții comerciali să migreze cât mai mult și mai eficient din zona de offline în mediul online. Astfel, își vor servi clienții acolo unde petrec cel mult mult timp, și vor fi pregătiți mai bine pentru eventuale situații similare. Dar pentru această îmbunătățire este nevoie de un model de gândire din partea clienților comerciali mai conectat vremurilor în care trăim, pentru că acest lucru se traduce prin parteneriate strategice și mai mult timp și resurse alocate proiectelor online” – punctează Teodor Loghin, Chief Technical Officer al agenției.
Fiind o companie care oferă servicii de web și mobile development și folosind multe aplicații online, procesele de lucru interne erau deja dezvoltate astfel încât să poată lucra fără nicio problemă 100% remote. În această perioadă, echipa a descoperit că poate lucra și de acasă eficient, respectând toate măsurile de securitate și GDPR, și, cu siguranță, va apela la această modalitate de lucru și după ce se va fi încheiat starea de urgență.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz