Investors’ Dinner, platforma care oferă startup-urilor tech o rețea extinsă de business angels
Reading Time: 2 minuteNoul concept oferă startup-urilor în tehnologie o platformă de promovare și finanțare, facilitat de un cadru informal de interacțiune cu business angels
Investors`s Dinner este un concept dezvoltat de două programe de accelerare, RICAP și SprintPoint, care, într-o prima etapă, se adresează unora dintre cele mai bune echipe care au finalizat programele de accelerare și sunt gata să ajungă cu produsele pe piață.
Evenimentul consolidează integrarea celor două programe, RICAP și SprintPoint, dezvoltând, astfel o dimensiune națională. Ambele programe au valori asemănătoare, mentori, investitori, precum și o viziune comună. Îmbinând cunoștințele și resursele, rețelele extinse de mentori și investitori, cele două echipe sunt în măsură să susțină mai bine inițiativele locale de tehnologie. Cele două acceleratoare au rulat programe care, în decurs de 3 ani, au însumat peste 80 de start-up-uri inovative.
Pornind de la experiența de lucru atât cu start-up-urile, cât și cu investitorii, și cunoscând nevoile fiecăruia, conceptul propune un mod informal de interacțiune între ei, cu mai puțină presiune și mai mult continut decât sistemul de pitching clasic. Astfel, dorința este de a crea relații de lungă durată și un dialog informal și profund care să genereze mai rapid deal-uri și investiții.
Evenimentul se află deja la a doua ediție, fiind pilotat în Cluj, ajungând la un format validat, care a fost prezentat în București, pe 24 aprilie, și primit cu entuziasm, mai ales de către investitori, care preferă acest mod personalizat de interacțiune.
Cele 4 echipe care au prezentat propunerea de investiții în cadrul evenimentului sunt:
Buyer Brain este o companie de consumer insights care revoluționează piața de market research si pe cea de customer experience management, folosind instrumente și principii din neuroștiințe. Soluțiile dezvoltate implică atât componente online, cât și servicii de research folosind echipamente neuro.
Blugento este un Platform-as-a-Service care oferă userilor posibilitatea de a lansa un magazin online în mai puțin de o săptămână, oferindu-le un magazin performant, bogat în funcții, cu un design custom foarte atractiv și costuri de administrare reduse.
FastOrder este o aplicație dedicată industriei HoReCa, cu scopul de a eficientiza procesul de interacțiune cu clienții și a furniza Advanced Analytics și instrumente avansate de marketing pentru industria HoReCa și verticalele conexe.
3D go create este un sistem ERP dedicat furnizorilor de servicii de imprimare 3D, ajutandu-i să-și eficientizeze operarea si resursele.
Ținând cont de nevoia pentru acest nou format, complementar cu serviciile și expunerea din cadrul programelor de accelerare, cât și de entuziasmul cu care a fost primit evenimentul, atât de start-up-uri, cât și de investitorii din Cluj și București, acesta va fi organizat trimestrial. Selecția start-up-urilor se va face în funcție de tracțiunea pe care acestea o arată și cât de aproape se află cu produsul de piață. Evenimentul se înscrie în trendul evenimentelor informale,”laid-back”, efervescente în alte centre de innovare, completând prezentările din Demo Days care au loc la finalul programelor de accelerare, planificate pentru toamnă 2017.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz