Companii Stiri

Investiții în sănătate de 70 de milioane de euro

25 mai 2017 4 min

Investiții în sănătate de 70 de milioane de euro

Reading Time: 4 minute

În ultimii 20 de ani, abonamentele de sănătate au influențat decisiv mediul privat din sănătate, însă amprenta lor se vede și la nivel național. Sistemul medical din România s-a dezvoltat direct proporțional cu acest segment de business: mai multe pachete de prevenție au însemnat mai multe clinici și spitale noi, aparatură performantă, dar și mai mulți medici păstrați în țară, în contextul unui exod masiv.

Rețeaua de sănătate REGINA MARIA este unul din furnizorii medicali privați care s-au implicat activ în dezvoltarea sistemului, reinvestind constant profitul obținut din vânzarea abonamentelor într-un circuit în care beneficiul final este al pacienților. Bilanțul investițiilor realizate de REGINA MARIA în ultimii șapte ani a ajuns la peste 70 de milioane de euro, cifră în care sunt incluse modernizările sau extinderile locațiilor, deschiderea de unități noi și dotarea acestora cu aparatura performantă. În această sumă nu sunt incluse achizițiile și preluările altor jucători, ci doar bugetul de investiții (CAPEX).

Totodată, pe termen lung, rețeaua de sănătate REGINA MARIA va continua demersul de informare în ceea ce privește prevenția și educația pentru sănătate, un demers început în urmă cu 21 de ani, odată cu introducerea conceptului de abonamente medicale corporate în România. REGINA MARIA a anticipat evoluția acestui segment și a fost primul furnizor care a introdus, anul trecut, pachetele de prevenție pentru IMM-uri, indiferent de numărul de angajați.

Fady Chreih Reteaua de sanatate REGINA MARIA mica featured“Un procent semnificativ din sumele investite, anual, de către REGINA MARIA, este susținut de veniturile obținute din abonamentele medicale. În 2016, segmentul corporate a reprezentat 30% din totalul cifrei noastre de afaceri de 91 de milioane de euro. După 21 de ani de abonamente medicale, putem afirma cu tărie că sistemul medical din România s-a dezvoltat direct proporțional cu cererea pentru aceste pachete de prevenție. Reinvestind constant veniturile obținute și din abonamente am putut să deschidem mai multe locații noi, să aducem aparatură modernă în locațiile din Rețea și să îi convingem pe medicii buni să rămână în țară. Toate, în beneficiul direct al pacienților noștri. În prezent, în portofoliul REGINA MARIA sunt peste 400.000 de abonamente corporate, iar în 2017 ne propunem o creștere de 15% pe acest segment”, punctează Fady Chreih, CEO al Rețelei REGINA MARIA.

Acesta a continuat și a spus că organizația are clienți în principalele județe ale țării, iar abonamentele medicale înseamnă o investiție pe termen lung pe care companiile o fac pentru starea de bine a angajaților, dar și pentru sănătatea din România, în general.

Abonamentele susțin expansiunea Infografic Abonamentele de sanatate sustin sistemul medical micAnul trecut, rețeaua de sănătate REGINA MARIA a înregistrat cea mai mare creștere a portofoliului de pachete medicale, de peste 20%, cu 10% peste valoarea bugetată. Iar acest succes se reflectă și în investițiile pe care furnizorul medical le are în plan pentru anul în curs.

În 2017, rețeaua de sănătate REGINA MARIA are în derulare 18 proiecte de dezvoltare, constând în extinderi, relocări și modernizări ale locațiilor existente, achiziții, dar și proiecte greenfield. În total, aceste 18 proiecte vor pune la dispoziția pacienților peste 23.000 de mp de servicii medicale.

Extinderea rețelei rămâne un obiectiv strategic pe termen lung al companiei. Astfel, de la începutul anului, REGINA MARIA a marcat deschiderea a trei locații noi doar în București: Policlinica Victoria, Laboratorul Central și Policlinica Perla. Ultima dintre acestea a fost inaugurată în urmă cu o săptămână și pune la dispoziția pacienților 13 cabinete, 20 de specialități medicale și o echipă formată din peste 30 de specialiști.

Cum să ții doctorii în țară

În contextul unui exod masiv al medicilor (conform Ministerului Sănătății, peste 43.000 de medici au plecat din țară în ultimii 10 ani), rețeaua de sănătate REGINA MARIA, dar și alți furnizori privați, s-au implicat într-un proces de încetinire a acestui fenomen, investind constant în modernizarea mediului de lucru și în educația specialiștilor.

În prezent, REGINA MARIA are peste 3500 de angajați, dintre care 1700 sunt medici, mulți dintre ei recunoscuți pentru performanțele lor la nivel național și european. În 2016, compania a creat 700 de locuri noi de muncă, iar obiectivul pentru acest an este o creștere de aproximativ 15% a numărului total de angajați, în funcție de extinderile planificate. Astfel, REGINA MARIA estimează pentru 2017 un număr de 600 de locuri noi de muncă în întreaga Rețea. Un aport consistent în îndeplinirea acestui obiectiv îl va avea deschiderea spitalului din Cluj Napoca, o investiție totală de 15 milioane de euro, care va crea și 300 de locuri noi de muncă.

Infografic Harta investitiilor Regina Maria micREGINA MARIA se implică activ și în pregătirea medicilor. În cadrul Ponderas Academic Hospital funcționează singurul centru de training din sistemul privat pentru chirurgie laparoscopică. Acesta oferă cursuri practice și teoretice atât pentru medicii români, cât și pentru cei din străinătate, până acum asigurând pregătirea a peste 2.000 de medici.

Totodată, Rețeaua REGINA MARIA este principalul susținător al Clubului Regal al Medicilor, o asociație profesională de elită, care până în prezent a oferit acces la cursuri de perfecționare pentru 200 de medici, și a organizat congrese și conferințe medicale la care au participat peste 2200 de specialiști.

În prezent, REGINA MARIA înseamnă, în cifre: 37 de locații proprii din Bucureşti şi din ţară, 4 spitale, 3 centre cu spitalizare de zi, 2 maternități, 8 campusuri medicale, 11 centre de imagistică, 17 laboratoare de analize, bancă proprie de celule stem și peste 180 de policlinici partenere în țară. peste 2 milioane de pacienți si peste 400.000 de abonamente medicale. REGINA MARIA este prima companie care a introdus în România pachetele de prevenție (abonamente) pentru companii, în urmă cu peste 20 de ani, și care a lansat prima gamă de pachete de prevenție destinată IMM-urilor și startup-urilor, indiferent de numărul de angajați.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: