Investitii intr-o noua linie de business
Reading Time: 2 minuteAgroland investeste 400.000 de euro in dezvoltarea unei noi linii de business, dedicate cresterii de pasari in aer liber in ferme de mici dimensiuni.
foto: Dreamstime
Suma va fi preponderent directionata catre achizitia si dotarea primelor ferme. Reprezentantii companiei estimeaza ca, intr-un an de la lansare, noua linie de business va genera 10% din cifra de afaceri a companiei. Agroland a incheiat anul 2013 cu vanzari de 16 milioane de euro, in crestere cu 23% fata de anul precedent.
Pana la finalul anului 2017, Agroland estimeaza ca va detine 50% din piata de carne de pasare provenita de la pasari crescute in aer liber, in ferme mici si hranite cu produse vegetale, dedicata tuturor celor care doresc sa-si aminteasca savoarea puiului crescut la curte.
Programul de crestere a pasarilor in libertate, in ferme de mici dimensiuni este lansat dupa o indelunga studiere a mai multor ferme avicole din Franța si o analiza a potentialului pe care il are piata din Romania.
Carnea de la pasarile crescute in astfel de ferme va fi comercializata de catre Agroland sub marca “Puiul Rustic‘’, atat in supermarketuri si hipermarketurile cu care compania are deja o relatie contractuala.
Pogramul lansat de Agroland va include 80 – 100 de fermieri din toata tara, pana in prezent fiind deja selectionati o parte dintre acestia, iar in perioada urmatoare continua recrutarea de fermieri interesati sa se alature acestui program. Conditiile pe care un fermier trebuie sa le indeplineasca pentru a fi acceptat in programul “Puiul Rustic” vor fi comunicate curand pe site-urile companiei. Fermierii care sunt deja clienti ai Agroland vor avea prioritate.
“Asiguram atent nutritia pasarilor noastre crescute in aer liber si excludem total produsele de origine animala, utilizarea antibioticelor in scop preventiv fiind de asemenea interzisa. Misiunea noastra fiind comercializarea unui pui rustic crescut asa cum era odata, de catre bunicii nostrii”, spune Horia Cardos, director general, Agroland.
Procesul de crestere din cadrul programului Puiul Rustic este total diferit de sistemul industrial, bazat pe metode de crestere intensiva, in cel mai scurt timp posibil. Pasarile din gama Rustic sunt crescute lent, in aer liber, cu o dieta echilibrata, complet vegetala. In acest sens, in program vor fi incluse numai soiuri cu crestere lenta, cu rezistenta mare si cu penajul colorat. Pasarile vor fi sacrificate dupa minimum noua saptamani si carnea va fi distribuita si comercializata sub eticheta “Rustic”.
Toate etapele de creştere vor fi urmarite de medicii veterinari ai Agroland, compania asumandu-si astfel responsabilitatea de a putea oferi clientilor, un produs natural, sanatos si sigur.
Agroland se va ocupa de toate etapele procesului de la livrarea de puiilor de o zi, a furajelor, la ridicarea pasarilor din ferma, abatorizarea si distributia produselor.
Agroland este cea mai mare retea de magazine agricole din Romania, cu 17 ani de experienta in vanzarea de pui de o zi, furaje pentru animale, articole pentru gradina si hrana pentru animale de companie si o retea de 200 de magazine amplasate in orase resedinta de judet, orase mici si localitati importante din zona rurala.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz