Grupul francez Catinvest, care deține o rețea de patru centre comerciale în România și mai multe pe plan internațional, împreună cu Carrefour România, anunță finalizarea unei investiții de aproape 2 milioane de euro în prima etapă a modernizării centrului TOM Carrefour din Constanța.
Capitalul a fost folosit pentru modernizarea spațiilor interioare și adaptarea proiectului la cerințele actuale ale consumatorilor.
Lucrările de modernizare ale centrului comercial TOM au început în luna ianuarie a acestui an și, într-o primă etapă, au vizat refacerea integrală a spațiilor interioare, atât din punctul de vedere al design-ului galeriilor, cât și al funcționalității (sisteme de iluminat și ventilație, grupuri sanitare etc.). O a doua etapă, care vizează lucrări de schimbare a fațadei și a teraselor pietonale, urmează să înceapă în luna septembrie și vor fi finalizate până la sfârșitul acestui an, arată compania, într-un comunicat de presă.
“TOM Carrefour este o investiție strategică pe care am demarat-o în 2006, odată cu achiziția centrului comercial, și pe care vrem acum să o consolidăm prin modernizarea integrală a centrului, în două etape, iar ulterior prin extinderea galeriilor comerciale. Astfel, răspundem pe de-o parte cererii ridicate din partea comercianților de a deschide spații în cadrul TOM, în contextul unui grad actual de ocupare de 98%, iar pe de altă parte oferim cumpărătorilor din județul Constanța o zonă extinsă de shopping, cu o ofertă variată, aproape de ei”, a declarat Jibril Semour, director general al Catinvest Eastern Europe, cu sediul central la București.
Modernizarea centrului comercial TOM Carrefour Constanța face parte din strategia Catinvest de modernizare a portofoliului de proprietăți, astfel încât acestea să constituie pentru vizitatori o destinație atractivă, modernă, cu servicii diversificate și de calitate.
În prezent, centrul comercial TOM are o suprafață totală închiriabilă de 44.500 de metri pătrați, iar gradul de ocupare este de 98%, având o structură mixtă de peste 85 de chiriași, printre care: hypermarketul Carrefour, Decathlon, Intersport, Adidas, Flanco, Media Galaxy, Brico Depot, Pepco, Jysk, CCC, Sephora, KFC etc.
În această vară, Centrul Comercial Tom oferă copiilor, gratuit, prima expoziție interactivă și educativă din Constanța, care aduce la viață Epoca de Piatră. În perioada 15 iulie – 13 august, Centrul Comercial Tom din Constanța va găzdui expoziția pentru copii „Stone Age Kids”, la care cei mici sunt invitați să învețe despre lumea preistorică, prin activități interactive și educative. Copii cu vârste cuprinse între 3 și 12 ani, vor intra în lumea preistorică, unde se vor aventura timp de 45 de minute pe un traseu special amenajat.
Aventura va începe cu descoperirea dinozaurilor, va culmina cu uneltele din epoca de piatră și se va încheia cu o ședință foto de excepție pentru a pleca acasă cu cea mai frumoasă amintire. La final, toți participanții vor primi diplome pentru curajul dovedit în Epoca de piatră și vor fi promovați ca micuți exploratori.
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…
Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…