Investiție de peste 6 milioane de euro într-un nou concept de retail
Reading Time: 2 minuteCompania IULIUS a lansat un concept de retail – Family Market – și primul proiect de acest tip va fi construit în comuna Miroslava, parte din zona metropolitană a orașului Iași, cu o investiție de peste 6 milioane de euro. Proiectul se află acum în etapa de avizare și autorizare, urmând ca lucrările să demareze în acest an, în funcție de finalizarea acestor demersuri
Ce înseamnă Family Market? Pe scurt, un loc în care ai acces la toate serviciile necesare, aproape de casă. Proiectele sunt dezvoltate în centrul unor zone cu densități mari de populație și răspund nevoilor particulare ale acestora. Formatul de mici dimensiuni integrează atât un supermarket și un mix personalizat de servicii, cât și parcuri amenajate și spații recreative.
”Conceptul a apărut ca un răspuns la solicitările venite din partea locuitorilor și, tocmai din acest motiv, mixul de servicii va fi definit de ei”, explică Iulian Dascălu, președintele companiei IULIUS.
Family Market din comuna Miroslava va avea o suprafața închiriabilă de retail de aproximativ 6.200 mp.
Pentru ca proiectul și componentele integrate să răspundă cerințelor particulare, s-a creat platforma www.family-market.ro, unde locuitorii pot trimite sugestiile lor de servicii pe care și le doresc la doi pași de casă. Coffee shop, farmacii, florării, saloane de înfrumusețare, spălătorii, brutării, puncte de prezentare a micilor producători sunt o parte dintre activitățile care se vor regăsi în mijlocul comunității. Acestea sunt completate cu facilități de recreere și parc, devenind un pol de interacțiune socială. În cadrul Family Market Miroslava, peste 4.200 mp sunt alocați pentru amenajarea unui parc, singurul din comună, cu arbori maturi, gazon și plante decorative, dar și alei pietonale, fântână arteziană și un monument dedicat eroilor. Zonele verzi sunt concepute de aceeași echipă internațională de peisagiști care a lucrat la grădinile integrate în proiectele mixte Palas Iași și Iulius Town Timișoara. Proiectul va include și o sală de evenimente, dar și concepte de recreere pentru toate vârstele. În plus, investiția presupune și crearea a 137 de locuri de parcare, dar și lucrări de modernizare a infrastructurii, prin lărgirea străzii adiacente și reamenajarea stației de transport în comun din zonă.
Înfiinţat în anul 1991, IULIUS este singurul dezvoltator şi operator de proiecte de tip mixed-use din România, cu un portofoliu operaţional care cuprinde peste 300.000 mp de spaţii de retail şi 146.200 mp de spaţii office. Începând din anul 2000, compania a creat reţeaua naţională IULIUS MALL, cu patru shopping mall-uri regionale (în Iaşi, Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava), precum și ansamblurile mixte Palas Iaşi și Iulius Town Timișoara. Pe segmentul office, IULIUS se numără printre cei mai mari dezvoltatori și operatori de spații de birouri, având 12 clădiri clasa A integrate în proiecte mixte și construite conform normelor LEED, sub brandul United Business Center.
Anul trecut, IULIUS și Atterbury Europe au inaugurat proiectul Iulius Town, care a presupus intregrarea Iulius Mall Timişoara într-un amplu proiect de regenerare urbană. Este cea mai mare investiţie din vestul țării, în valoare totală de 442 milioane de euro.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz