Investiție de 60.000 de euro în platforma turistică Unde Mergem
Reading Time: 2 minuteCompania Smart Medianet Brașov a lansat Unde Mergem, aplicație de turism românească bazată pe conținut documentat, în urma unei investiții totale de peste 60.000 euro. Aplicația este disponibilă în Google Play și App Store.
Investiția a fost realizată parțial din fonduri europene prin proiectul Start-up@CENTRU, în cadrul România Start Up Plus. Fondatorul startup-ului, Iulian Pufu, are experiență în marketing de peste 25 ani iar în ultimii 8 ani a inițiat și dezvoltat în destinația turistică Brașov mai multe proiecte de informare și promovare.
Utilizatorii care își creează un cont sau se conectează cu un cont de social media pot urmări și pot scrie recenzii pe paginile atracțiilor și locurilor prezentate de aplicația Unde Mergem. Când pagina pe care utilizatorul o urmărește publică un eveniment sau o ofertă, acesta primește notificare push pe smartphone.
De asemenea, în aplicație se pot crea liste (de călătorie, de preferințe etc.) în care se salvează atracții și locuri pe care utilizatorul vrea să le viziteze în călătoriile prin România. Există și o secțiune „În jurul tău”, în care se pot vedea pe hartă ce recomandări există în proximitate.
Utilizatorii pot și să sugereze atracții turistice interesante de adăugat în aplicație, urmând ca acestea să fie apoi verificate și documentate de echipa Unde Mergem.
„Odată ce instalezi aplicația Unde Mergem în telefonul tău, va fi ca și cum ai avea un prieten bun în destinația pe care vrei să o vizitezi: îți va oferi recomandări de atracții interesante și locuri bune unde să dormi, unde să mănânci, unde să te distrezi, shopping, activități, experiențe, servicii. Toate acestea prezentate așa cum sunt, cu ceea ce vei găsi acolo, cu bune și cu mai puțin bune, dacă este cazul”, spune Iulian Pufu.
Acesta adaugă că întregul proces de validare, documentare și recomandare este orientat către utilizatori și nu este influențat de proprietarii locurilor prezentate, de plata vreunei sume sau de existența unui contract de publicitate.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz