Investiție de 6 milioane de euro din partea Atu Tech pentru extinderea portofoliului de produse
Reading Time: < 1 minutAtu Tech, magazin online de produse de securitate și distribuitor român de echipamente de securitate, investește 6 milioane de euro pentru revitalizarea și extinderea portofoliului de produse.
Compania lansează și brandul Tiandy în România, aducând tehnologii de supraveghere video pe piața locală. Din investiția totală, 1 milion de euro a fost direcționat exclusiv către produsele Tiandy. Printre noile produse se numără seria Analog Killer, destinată segmentului entry-level, și gamele profesionale Color Maker, Tri Light, PRO, Turbo AI+ și Starlight.
Detectare și recunoașterea facială
În 2024 creșterea gamei de produse a Atu Tech a variat între 15% și 70% comparativ cu anul trecut, în funcție de categoria de produse.
„Investiția de 6 milioane de euro în revitalizarea portofoliului de produse și parteneriatul exclusiv cu Tiandy reflectă angajamentul nostru de a aduce cele mai avansate soluții de supraveghere video pe piața din România. Suntem încrezători că aceste inovații, care includ detectarea și recunoașterea facială, iluminare duală și performanță superioară în condiții de lumină scăzută, vor răspunde nevoilor variate ale clienților noștri”, spune Sorin Felea (foto), Director Atu Tech. Cât privește vânzările aferente noului brand, Atu Tech estimează că acestea vor depăși 3 milioane de euro până la sfârșitul anului.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz