Investiție de 2,5 mil. euro pentru extinderea Dulcinella
Reading Time: 2 minuteDulcinella, business românesc de cofetărie și patiserie cu produse cu rădăcini basarabene, a investit 100.000 de euro în prima unitate lansată după rebrandingul rețelei, aflată pe Bulevardul Nicolae Bălcescu nr. 36, din București. Dulcinella ajunge astfel la 18 unități. Noua unitate are în total 70 mp – dintre care 30 mp pentru servire – și expune aproximativ 150 de produse.
Potrivit reprezentanților Cornelius H Group LTD, fondul de investiții care deține Dulcinella Europe, iar prin această companie brandul Dulcinella în România, au fost investiți până acum aproximativ 2,5 milioane de euro în rețeaua de cofetării & patiserii și fabrica Dulcinella de la Târgu Neamț.
“Această cofetărie redefinește brandul Dulcinella în România. Este un rebranding pe care clienții noștri îl vor vedea atât prin produse noi, cât și prin designul ambalajelor, al logo-ului și mai ales al spațiului retro-modern și instagramabil al cofetăriilor. Ne dorim ca prin cofetăriile deschise pe care le vom renova sau pe care le vom lansa direct sub noul concept retro-modern să ne fidelizăm clienții, dar și să atragem clienți noi, tineri din zona 18-25 de ani care pot să descopere produse din bucătăria basarabeană într-un spațiu modern și, totodată, cald”, a declarat Ion Mereacre, cofondator Cornelius H Group LTD.
“Anul viitor ne dorim să dezvoltăm rețeaua mai ales prin deschiderea de spații noi în franciză și printr-un sistem de operare pe care îl vom lansa în această toamnă. De asemenea, vrem să creștem pe zona de livrări online, să ne consolidăm parteneriatele cu HoReCa și să intrăm în rețelele marilor retaileri. În ceea ce privește exporturile, suntem deja prezenți în Franța și Marea Britanie și ne dorim să ne extindem în țări precum Spania, Italia, Portugalia, unde regăsim comunități mari de români”, a explicat Sergiu Diaconu, reprezentantul acționarilor Cornelius H Group LTD.
Managementul Dulcinella estimează pentru acest an o cifră de afaceri de 5 milioane de euro, iar pentru 2025 un avans de 30% – la 6,5 milioane de euro – ca urmare a creșterii businessului în România, dar și la nivel internațional. Dulcinella România are 130 de angajați.
Dulcinella este un brand fondat în 2005 în Republica Moldova, iar din 2021 a intrat și pe piața din România. Rețeaua de cofetărie și patiserie este prezentă în București, Iași, Suceava, Târgu Neamț, Piatra Neamț, Roman și Fălticeni.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz