Investiție de 1,3 milioane de euro
Reading Time: < 1 minutFrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a inaugurat o nouă linie de producție în fabrica din Cluj-Napoca, în urma unei investiții de 1,3 milioane de euro. Astfel, compania și-a tripla capacitatea de producție.
“Vom continua să investim în această fabrică și în optimizarea proceselor pentru a putea susține inovația în ceea ce privește portofoliul de produse”, a declarat Cornel Cărămizaru, director general FrieslandCampina România.
Compania alocă anual peste 3 milioane de euro pentru proiecte ce au ca scop eficientizarea și creșterea capacităților de producție din fabricile din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, optimizarea proceselor de fabricație și dezvoltarea de noi produse sub principalul brand din portofoliu, Napolact.
FrieslandCampina România a înregistrat la finalul anului trecut afaceri de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, și a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții extensiv în cele două fabrici din Cluj-Napoca și Târgu Mureș.
FrieslandCampina România S.A. face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina, organizație aflată în topul celor mai mari producători mondiali de lactate.
FrieslandCampina este prezentă pe piața din România cu brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots și oferă o gamă largă de produse: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte.
Brandul local Napolact este fabricat exclusiv cu lapte colectat de la o rețea extinsă de fermieri din Ardeal.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz