Investiție de 100.000 de euro într-un nou magazin Profihairshop
Reading Time: 2 minuteProfihairshop, cel mai mare retailer specializat în comercializarea de produse profesionale pentru îngrijirea părului din România, deschide un nou magazin în Veranda Mall din zona Obor, acesta fiind al patrulea magazin din rețea deschis în acest an.
Investiția se ridică la 100.000 de euro și magazinul va fi inaugurat pe 27 octombrie, odată cu deschiderea oficială a centrului comercial.
În acest an compania a investit aproximativ 200.000 euro în deschiderea de noi magazine, iar investiţia în întreaga reţea de la înfiinţare până în prezent se ridică la 2 milioane de euro. Pentru 2016 compania mizează pe o cifră de afaceri de 5,5 milioane euro, în creştere cu 27% faţă de cifra de afaceri de 4 milioane de euro înregistrată în 2015. Un magazin Profihairshop amplasat într-un centru comercial înregistrează vânzări medii anuale între 5.000 – 10.000 euro/mp.
Amenajat pe o suprafaţă de 45 mp, noul magazin din Veranda Mall va comercializa peste 1.500 de produse profesionale pentru îngrijirea părului, produse pentru unghii şi accesorii de la 50 de branduri reprezentate.
”Interesul românilor pentru utilizarea produselor profesionale de îngrijire este în continuă creştere, motiv pentru care ne-am intensificat expansiunea la nivel naţional, acesta fiind al patrulea magazin deschis în acest an. Estimăm că vom înregistra vânzări lunare de 600 euro/mp, ceea ce înseamnă că vom intra pe break even în aproximativ 2 ani”, a declarat Klaus Reisenauer, Managing Partner, Profihairshop.
Potrivit estimărilor reprezentanţilor companiei, piaţa produselor cosmetice profesionale vândute în exteriorul saloanelor are o valoare de 28 milioane de euro, ponderea cea mai mare fiind deţinută de produsele pentru îngrijirea părului (17 milioane de euro), urmate de produsele pentru îngrijirea corpului (7 milioane de euro) şi cele de manichiură – pedichiură (3 milioane de euro).
Lansat în 2009, Profihairshop face parte din grupul dezvoltatorului imobiliar Oasis Retail & Development Consulting, condus de Klaus Reisenauer şi Kurt Wagner şi este în prezent cel mai mare retailer din România specializat în comercializarea de produse profesionale de îngrijire a părului. Compania deține o reţea de 25 de magazine în cele mai importante mall-uri din ţară și comercializează peste 1.500 produse pentru îngrijirea părului, styling, cosmetică, produse pentru manichiură – pedichiură, accesorii pentru păr și aparate electrice profesionale pentru coafat. Printre cele 50 de game profesionale comercializate de Profihairshop se numără: Wella System Professional, Nioxin, L’Oreal, Joico, Londa, Moroccanoil, Tigi, Oro Del Marocco, Joc. În portofoliu se regăsesc şi produse de îngrijire care se adresează exclusiv barbatiilor: EXL, produse din gama L’Oreal Men, B.APP, Wella System Professional Men.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz