Investiție de 10 milioane de euro
Reading Time: 2 minutePremier Capital, partenerul pentru dezvoltare al McDonald’s în 6 țări europene, investește 10 milioane de euro pentru dezvoltarea unei platforme digitale.
Până la finalul acestui an, peste 4,5 milioane de euro urmează a fi investite în implementarea platformei integrate de operare în 50 de restaurante noi deschise sau existente din Țările Baltice (Estonia, Letonia și Lituania), Grecia, Malta și România. Platforma integrată de operare îmbină sistemul de comandă la casa de marcat, sistemul digital de comandă și sistemul de plată cu toate noile procese de preparare a produselor în bucătărie, pentru a îmbunătăți experiența și interacțiunea clienților în și cu restaurantele McDonald’s.
Până în 2021 toate restaurantele McDonald’s vor avea implementate sisteme digitale de comandă
În prezent, Premier Capital operează 136 de restaurante cu peste 7.000 de angajați – numai în 2016 peste 105 milioane de clienți au vizitat restaurantele McDonald’s din grup.
Anul acesta, trei noi restaurante au fost deschise în Grecia, Lituania și România, iar până la finalul lui 2017 încă 5 restaurante vor fi deschise în Lituania, România și Malta.
Implementarea noii platforme de integrare digitală se desfășoară în toată rețeaua de restaurante McDonald’s, parte a unui plan ambițios cu noi deschideri de restaurante.
Între 2018-2019 grupul Premier Capital va investi 5.5 milioane de euro pentru implementarea noului sistem de operare în cel puțin 65 dintre restaurantele existente și noi. Astfel, cele 34 de restaurante McDonald’s din Letonia, Lituania și Estonia vor fi reorganizate cu noul sistem de operare până la finalul lui 2018.
Programul de implementare a noii platforme se va încheia în 2021, când grupul va număra 200 de restaurante care vor funcționa cu noua paltformă de integrare.
Aplicația mobilă McDonald’s, care a fost lansată până în prezent în Țările Baltice, România și Grecia și urmează a fi lansată în 2018 și în Malta. Aproximativ 0,4 milioane de euro sunt dedicați dezvoltării comunicării mobile la nivelul grupului.
Aplicația pune la dizpoziția utilizatorilor harta restaurantelor, noutăți despre meniu, evenimente, activări cu QR code-uri și programe de loializare a consumatorilor. Pe termen mediu, alături de actualizările periodice de date, aplicația urmează să prezinte noi funcționalități, cum sunt comenzile prin aplicație pentru restaurantele cu Drive-Thru și plățile mobile.
În România, aplicația mobilă McDonald’s a fost descărcată de 80.000 de ori în prima lună de la lansare, iar în prezent are 230.000 de descărcări. În Țările Baltice aplicația e descărcată lunar de aproximativ 11.000 de utilizatori, iar până în prezent a avut 230.000 de descărcări.
La începutul acestui an aplicația a fost lansată și în Grecia, iar până acum a fost descărcată de 32.300 de ori.
Premier Capital plc este partenerul pentru dezvoltare a restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, România și Malta. Rețeaua de 136 de restaurante în zone de top, mai mult de jumătate dintre ele fiind cu McDrive și numeroase cafenele McCafe, servește peste 105 milioane de clienți pe an, cu o echipă de 7000 de angajați.
Premier Capital plc este divizia McDonald’s a Hili Ventures Ltd, grup care dezvoltă operațiuni în parteneriat cu McDonald’s și Apple, în domeniile logistică, inginerie, imobiliare și tehnologie. Prezent în 9 țări în centrul și estul Europei și America de Nord, cu o echipă de 8000 de persoane, Hili Ventures este partener al CMA CGM, IBM, Konecranes, Lenovo, Microsoft, NCR, Peterson, Diebold Nixdorf și multe alte branduri globale.
Credit foto: © Dmytro Zinkevych | Dreamstime
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz