Peste 200 de înscrieri în competiția Internetics 2022
Reading Time: 5 minuteInternetics, proiect iniţiat de The Institute şi susţinut de UniCredit Bank, înregistrează pentru ediția cu nr. 22, 209 înscrieri ce urmează să fie evaluate în două runde de jurizare. Proiectele nominalizate vor fi anunțate pe 14 noiembrie, iar câştigătorii pe 17 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2022, care se va întoarce anul acesta în offline.
Competiția Internetics 2022 reunește în 2022, 37 de agenții și companii participante, pentru 75 de branduri: Artic | Cheil | Centrade | CIRCLES COLAB | Cohn & Jansen Creative Network | Colorbitor & Glitch Shop | DDB România | Friends\TBWA | Golin România | GRF+ | Griffin | Heist Industries | Jam Session Agency | Kooperativa 2.0 | KUBIS | L2 AGENCY | Leo Burnett | est.now | MAINSTAGE The Agency | Mercury360 | Most Wanted Ideas | MPR Agency | MRM | MSL The Practice | pastel | Propaganda | Publicis România | RUSU+BORȚUN | Samsung România | Saatchi & Saatchi + The Geeks | Sector7 | Tazz | THE NEW | Tribal Worldwide | v8 | VMLY&R România | Webstyler Quickdata | Zenith.
Categoria cu cele mai multe înscrieri este Digital Strategies – cu 79 de lucrări, urmată de Digital Campaigns – cu 63 de înregistrări în concurs, apoi Digital Platforms – cu 58 de înscrieri.
Secțiunile cu cele mai multe înscrieri din competiție sunt: ONLINE BRANDED CONTENT – 29 lucrări de evaluat, INFLUENCER MARKETING și DIGITAL BRAND EXPERIENCE – fiecare cu câte 19 proiecte şi SOCIAL MEDIA SPECIAL MECHANICS – cu 18 proiecte.
În categoria nou introdusă – Internetics Digital for Good, dedicată brandurilor din toate industriile care s-au implicat în probleme sociale în ultimii doi ani – au fost înregistrate 9 înscrieri. Brandurile participante sunt: VICE | Mastercard & OTP Bank | Nemira | Ferrero România | ING Bank | PepsiCo | OLX Group | Carrefour România | Orange.
Proiectele înscrise în categoria Internetics Digital for Good vor fi evaluate de un juriu dedicat, format din: Ana Murray, Director, Ashoka România | Anca Ungureanu, Identity & Communication Director, UniCredit Bank | Bogdan Țurcanu, Head of Marketing, PRO TV | Cristina Hanganu, Director of Communication & CSR, Lidl România | Dana Pascu, Independent Strategy Consultant | Nicoleta Mihăilescu, Freelance Brand Management consultant.
Pe lângă juriul Internetics Digital for Good, în 2022, procesul de jurizare implică și 3 grupe de jurați pentru fiecare dintre cele trei categorii principale ale competiției – Digital Platforms, Digital Strategies și Digital Campaigns. Cele trei grupe de jurați sunt formate din peste 80 de specialişti în marketing, comunicare online, experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România.
- Juriul dedicat categoriei Digital Platforms este alcătuit din:
Adriana Muscalu, Exact Business Solutions | Alex Victoriu, TikTok | Alexandra Chirica, AkzoNobel/ Fabryo Corporation | Alina Crangă, Kandia-Dulce | Alina Neagu, MedLife Group | Ana Vișian, BestJobs | Andrei Lăscuț, The Temple | Carmen Popa-Nemoiu, Revolut România |Ciprian Postelnicu, Telekom România | Cosmina Frîncu, BRD | Cosmina Țapliuc, McDonald’s România | Cristian Manafu, Evensys | Cristina Avram, Avon România | Dan Zloteanu, MRI / The Network | Daniela Ghimpețeanu, PlayStation / Balkans | Georgiana Pană, Answear România | Ionuț Stanimir, BCR | Mădălina Mitru, Amcor | Raluca Frumușelu, The Cola-Cola Company | Răzvan Acsente, Tazz | Răzvan Giurca, OMV Petrom | Silviu Buidan, Kaufland România | Simona Corabu, HEINEKEN România | Vica Schipor-Doroftei, Bitdefender | Victor Teioșanu, Glovo.
- Juriul dedicat categoriei Digital Strategies este alcătuit din:
Adrian Călărașu, Tuborg România | Alexandru Oancea, VEKA România | Anda Lazăr, UniCredit Bank | Andra Voicu, Philip Morris | Andreea Bogdan, Mondelēz | Anne-Marie Ionescu, Magic FM & Rock FM | Costin Radu, Independent Strategy Consultant | Cristina Miclea, Lactalis România – Dairy Division | Dan Petre, D&D Research | Diana Sorega, Dell Technologies | Diana Tănase, Mastercard România | Elena Frâncu, Auchan | Eleodor Ghenoiu, Enel România | Greta Redeleanu, Regina Maria | Irina Pocovnicu, Aurachain | Laura Barbu, theCONSULTANTS | Mădălina Cazamir, Help Net & Farmexim | Mădălina Pangrate, Google România | Mădălina Stănculescu, Flip.ro | Manuela Bucur, Rompetrol | Matei Psatta, Blindspot | Mihai Bonca, Brand Architects | Mihai Tănase, Renault & Dacia România | Raluca Alexandrescu, MEGA IMAGE | Raluca Duță, L’Oréal România | Sorina Diaconu, Stickr | Valentina Vesler, Valvis Holding | Vlastimir Vukadinovic, Superbet.
- Juriul dedicat categoriei Digital Campaigns este alcătuit din:
Adrian Păsărică, Orkla Foods România | Alex Dona, Marketing Mindset/ Desprevin Media | Anca Roman, FrieslandCampina România | Andreea Magraon, Bolt | Aneta Pleșa, Google România | Camelia Petrescu, Unlock Market Research | Claudia Tocilă, Vola.ro | Claudiu Degan, BAT Germany | Crina Chiru, Orange România | Dana Ștefan, ING România | Diana Cireap, Reckitt Benckiser România | Diana Pasoi, Kinder Group | Diana Stan, ENGIE România | Elena-Mădălina Șerban, 500 Oaks | Gabriela Luca, Carrefour | Gina Zgubea, KFC, Pizza Hut & Taco Bell | Ioana Mârzac Sigarteu, Samsung Electronics România | Irina Urechean, Unilever South Central Europe | Laura Mihăilă Andrei, Raiffeisen Bank | Luarențiu Ion, PepsiCo România | Monica Dudău, Storia.ro & OLX Imobiliare | Nicoleta Gruia, spotmedia.ro & Arca Jurnaliștilor | Oana Lupoaie, Sense8 Digital Technology | Patricia Zegreanu, ŠKODA | Roxana Marinescu, Medicover România | Victor Bădescu, NielsenIQ | Victor Popa, Ursus Breweries.
Jurizarea proiectelor înscrise se desfășoară în două runde online: o primă rundă de evaluare individuală a proiectelor, care stabilește nominalizații Internetics 2022, și o a doua rundă în care jurații fiecărei categorii se vor reuni pentru a stabili trofeele pentru fiecare secțiune.
Anul acesta, campania de comunicare Internetics își propune să lanseze un call to action către branduri și agențiile de publicitate sub mesajul Do Good Through Digital. Internetics crede în puterea brandurilor de a se implica într-un mod sustenabil și cu impact real în problemele sociale ale comunității și de a-și utiliza platformele de marketing digital și tehnologiile de care dispun sau pe care le pot dezvolta pentru a aduce o contribuție în societate.
Pentru a transmite mesajul, Internetics utilizează în campanie imagini generate prin inteligența artificială de către platforma MidJourney, cu focus pe trei teme mari – mediu, sănătate și educație:
Am visat cum poate fi o Românie mai bună. Apoi am scris şi-am trimis visele inteligenţei artificiale Midjourney care le-a pictat în imagini. Astfel, prin digital aspiraţiile sunt mai aproape de a deveni aievea.
Gala de Premiere Internetics se va desfaşura sub tema Do Good Through Digital și va avea loc în data de 17 noiembrie – detaliile urmează să fie anunțate curând.
Internetics este un proiect THE INSTITUTE.
Partener principal: UniCredit Bank
Parteneri: Absolut, Coca Cola, Answear.ro, Kozel, Globalworth, YouTube, Black Rhino Radio
Parteneri media strategici: YOOH, Euromedia, B365
Parteneri media: Biz, IQads, Smark, Paginademedia.ro, spotmedia.ro
Parteneri tradiționali: Gavrilă&Asociații, Netvibes, mediaTRUST
Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este un festival de marketing digital, care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
The Institute inițiază și organizează evenimente culturale de 25 de ani, timp în care a construit o comunitate ce reunește întreprinzători, profesioniști și publicul industriilor creative și culturale din România.
Prin ceea ce face, The Institute și-a propus să contribuie la construirea unei infrastructuri puternice pentru dezvoltarea antreprenoriatului creativ în țară, creșterea și diversificarea audienței atelierelor, designerilor, micilor afaceri, agențiilor și manufacturilor, promovarea întreprinzătorilor și profesioniștilor creativi pe plan național și internațional.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz