Marketing

InterContinental Athénée Palace: Experiențe de cinci stele

9 iul. 2024 4 min

InterContinental Athénée Palace: Experiențe de cinci stele

Reading Time: 4 minute

Dacă terasa restaurantului Roberto’s, redeschisă de curând cu un nou meniu, este destinația verii, cea a toamnei este tot în inima hotelului InterContinental Athénée Palace, care se pregătește de redeschiderea Café Athénée, un loc cu o bogată istorie. Simona Marzac – Sales & Marketing Director, Mirela Ionescu – PR & Marketing Manager, Alexandra Negoiță – Senior Sales Manager – și Theodora Oțelea – Digital Marketing Coordinator – ne-au oferit detalii despre redeschiderea Café Athénée și despre experiențele pe care le pot avea cei care vor trece pragul hotelului InterContinental Athénée Palace în următoarea perioadă. 

InterContinental Athénée Palace este numărul unu pe TripAdvisor. Ce înseamnă o astfel de poziționare, care sunt așteptările cu care vin clienții la hotel și cum se raportează angajații hotelului la acestea? 

Mirela Ionescu: A fi numărul unu pe TripAdvisor este o recunoaștere a nivelului de calitate pe care hotelul nostru îl oferă oaspeților și presupune faptul că toți cei care ne trec pragul apreciază atât serviciile oferite, cât și alte aspecte precum curățenia, amenajarea camerelor, opțiunile culinare și experiențele în ansamblu. Este un statut care aduce atât beneficii, cât și numeroase așteptări. Pe de o parte le oferă potențialilor oaspeți încrederea că atunci când fac o rezervare la hotelul nostru vor avea parte de ceea ce li se promite – este o validare a tuturor serviciilor noastre și garantează că experiența clienților va fi una de înaltă calitate. În plus, poziția de top contribuie la creșterea numărului de rezervări, aducându-ne mai aproape de oaspeții mulțumiți, dispuși să ne recomande mai departe.

Este un semn clar că ne pasă de fiecare detaliu și că suntem dedicați excelenței. Pe de altă parte, o astfel de poziționare vine și cu multe așteptări. Oaspeții își doresc o atenție personalizată, adaptată cerințelor și nevoilor lor specifice, facilități de lux și camere curate, moderne și bine întreținute, preparate culinare de excepție și momente memorabile în ansamblu. Ei anticipează o experiență care depășește serviciul tipic de cinci stele, cu atenție impecabilă la detalii și ospitalitate excepțională. Pentru angajați, a fi numărul unu pe TripAdvisor creează un sentiment de apartenență și mândrie. Este o validare a eforturilor lor și îi motivează să mențină un nivel ridicat al serviciilor oferite. Această recunoaștere îi încurajează să devină din ce în ce mai buni și să-și asume responsabilitatea pentru a oferi oaspeților o ședere cât mai plăcută. 

În curând, hotelul se pregătește pentru redeschiderea Café Athénée. Ne puteți oferi mai multe detalii despre aceasta, despre deschidere și despre repoziționarea cafenelei?   

Alexandra Negoiță: Într-adevăr, în toamna acestui an ne pregătim pentru redeschiderea mult așteptată a Café Athénée, un local cu o istorie bogată, foarte apreciat de mulți dintre oaspeții noștri fideli, care au sărbătorit aici momente speciale de-a lungul anilor. Prin renovarea sa, ne propunem să revitalizăm această legătură emoțională, oferind oaspeților o experiență care combină tradiția cu modernitatea. Este un moment semnificativ pentru noi, deoarece așteptăm cu nerăbdare să reintroducem acest loc îndrăgit într-o lumină nouă și distinctivă.

În urma unui proces de renovare total, Café Athénée se va remarca printr-o atmosferă relaxată, dar sofisticată, perfect integrată cu eleganța istorică a hotelului și repoziţionată drept o destinație premium. Într-un oraș unde numărul cafenelelor este în continuă creștere, ne dorim ca noua Café Athénée să se remarce printr-o experiență completă, menită să încânte simțurile tuturor celor care ne trec pragul. Vom oferi un meniu delicios, ideal pentru un prânz ușor sau un mic dejun sănătos, cocktailuri rafinate și evenimente captivante, toate într-o atmosferă chic, cu o vedere unică înspre Ateneul Român. Toate acestea, împreună cu serviciile de cinci stele caracteristice hotelului nostru, vor transforma orice vizită în cafenea într-o experiență specială.  

Un trend important în prezent pentru branduri este să ofere experiențe. Ce ne puteți spune despre experiențele pe care le pot avea cei care trec pragul InterContinental Athénée Palace în următoarea perioadă de timp?  

Theodora Oțelea: La InterContinental Athénée Palace oferirea de experiențe excepționale nu este doar un trend, ci o abordare firească, putem spune chiar că face parte din ADN-ul nostru. Ne dorim ca fiecare vizită să fie unică și memorabilă, de aceea ne concentrăm pe oferirea unor experiențe personalizate, care să depășească așteptările oaspeților noștri. Astfel, două dintre aspectele esențiale care fac diferența sunt detaliile simple și atenția la nevoile clienților. Recunoașterea oaspetelui la recepție, salutul personalizat când îl întâlnim pe holurile hotelului și micile gesturi de bun venit sunt fundamentale pentru noi. De exemplu, fiecare oaspete VIP va găsi în cameră un cadou de bun venit personalizat – poate un desert, un platou de fructe sau o băutură despre care știm că îi place – ales în funcție de preferințele sale, de posibilele limitări culinare, de ocazia specială pe care o sărbătorește sau pur și simplu pentru a-i recunoște fidelitatea.

Experiența începe din momentul rezervării șederii și se încheie după check-out. Personalizarea este elementul cheie și este factorul principal pentru care oaspeții vor reveni și vor recomanda InterContinental Athénée Palace București. Pentru cei care caută experiențe complete, oferim pachete personalizate și weekenduri tematice care includ cazare, cine cu concepte unice, degustări de vinuri și acces la evenimente exclusive. În anii când se desfășoară festivalul George Enescu, de exemplu, oaspeții noștri pot beneficia de un pachet special care include bilete la festival, cazare și o cină tematică, toate integrate într-un sejur de neuitat. Un alt aspect distinctiv al nostru este abordarea de tip „Sherlock Holmes al hotelăriei”. Facem verificări detaliate înainte de a întâmpina oaspeții sau de a organiza evenimente, pentru a înțelege mai bine preferințele și interesele lor. De exemplu, dacă avem un oaspete de la Ambasada Franței, ne asigurăm că întâlnirea reflectă un mic omagiu, poate prin culorile alb, albastru și roșu, în semn de apreciere. 

Ce alte proiecte aveți în plan?  

Simona Marzac: Pe lângă redeschiderea Café Athénée, tot pe zona operațională ne concentrăm vara aceasta pe terasa restaurantului Roberto’s, care va deveni una dintre destinațiile principale ale verii pentru oaspeții noștri. Terasa Roberto’s a fost redeschisă oficial în luna mai, printr-un eveniment special dedicat clienților și colaboratorilor noștri și o poziționăm ca fiind o adevărată oază de liniște pe Calea Victoriei, departe de aglomerația urbană.

Suntem entuziasmați să invităm oaspeții să descopere noile cocktailuri de vară și meniul à la carte estival, brunch-urile noastre lunare, care se vor desfășura de data aceasta pe terasă și un nou concept de evenimente săptămânale, cu DJ și muzică live. Din punct de vedere strategic, lunile următoare vor fi în principal dedicate evenimentelor sociale și oaspeților de leisure, adică cei care sosesc în hotelul nostru pentru a se bucura de vacanță și pentru a vizita Bucureștiul și împrejurimile. Prin urmare, atât strategia noastră de vânzări și marketing, cât și „tone of voice-ul” din comunicări va fi unul mai relaxat, punând accentul pe deliciile culinare oferite, pe momentele inedite care aduc un plus de distracție și relaxare, pe experiențele personalizate și serviciile impecabile menite a menține standardele de calitate cu care oaspeții noștri s-au obișnuit.  

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 384 (16 iunie – 16 iulie 2024). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: